/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Mail adresse til Aldi i Danmark?
Fra : stjuma
Vist : 4051 gange
100 point
Dato : 28-08-05 13:00

Hej.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med en mail adresse til Aldi her i Danmark?

mvh

Steen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-05 13:09

http://www.aldi.dk/ det skulle være muligt her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-05 13:12

det var det så ikke på den adr. jeg tror kun du kan skrive til Tyskland

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 28-08-05 13:19

Tror det eneste du kan med aldi er at tilmelde dig et nyhedsbrev!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-08-05 13:20

Jeg tvivler på, at du kan finde en mail adresse til Aldi DK - men hvad med, at sende et normalt brev til:

ALDI MARKED KS
Rørgangen 1-5,
2690 Karlslunde

alternativt kan du forsøge dig via Aldi tyskland
mail@aldinord.de

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-08-05 13:28
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 13:35

tilmeld dig nyhedsbrevet så får du en mail retur og kan derudaf finde en adresse - ellers må du forsøge at ringe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:46

det er forresten for dårligt at så stor en koncern har så meget hemmelighedskræmmeri - jeg har da også villet finde dem - men det er umuligt (for mig i hvertfald) - de burde egentlig have en mailadresse til kundeservice .

Kommentar
Fra : spf

Dato : 08-09-05 23:26

Her er postadresse og tlf nr:

http://krak.dk/grids/subpages/companyprofile.asp?Fane=Firma&KNR=1571142&pub_id=KVWW&kunde=&FORENING=&landekode=

Så kan du da komme i kontakt med dem på mange andre måder. Fax fx. :)

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 27-09-05 12:39

Tak for svaret tedd.