/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
2 lydkort
Fra : Myns
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 24-08-05 08:06

[hør]

Kan man installerer et nyt lydkort, når man har et lydkort onboard. Hvordan gør man det?

myns

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-05 08:10

Du sætter bare et lydkort i en pci port, og måske skal du ind i bios og disable onboard lyd!

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 24-08-05 08:29

hvor i bios finder jeg lydkortet.

myns

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-05 08:33

Det kommer jo an på hvilken bios du har! Men som regel under advanced settings eller periherials!

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-05 11:11

Jeg monterede et nyt lydkort i min maskine (Siemens Scaleo) forleden, da det onboard ikke virkede på mic-indgangen.
Der fulgte en driver-CD med da jeg købte kortet, og efter at have installeret denne da winXP havde fundet ny hardware, var der ikke yderligere problemer.
Det ny kort bliver automatisk sat til at være foretrukket enhed.
Men ellers som tedd skriver, så må du deaktivere det indbyggede
mvh
<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 08-09-05 23:33

[hør]

Tak for svaret bennymanden.

myns