/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Komiker Århus
Fra : oleeliassen
Vist : 461 gange
200 point
Dato : 23-08-05 22:43

Da jeg skal til fest i Århus i weekenden har jeg bestilt en komiker til at komme og underholde fødselaren og gæsterne i et kvarters tid. Desværre har han lige meldt afbud pga. sygdom og nu står jeg og skal bruge en ny. Er der nogle der kan anbefale nogen? Prisleje er 5-600 kr og det skal være sådan at vedkommende får nogle stikord og episoder omkring fødselaren som vedkommende så skal bruge i en parodi eller noget andet morsomt...

-Ole

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-05 22:48

Hvad dag er det? Jeg muligvis et par gutter der ville passe sig super der!

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 23-08-05 22:51

Det er Lørdag, ca. ved 20 tiden

-Ole

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-05 22:54

Send mig en mail på: mangorossa<snabela>hotmail.com så kan vi tales yderligere ved.

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 200 point
Dato : 24-08-05 08:41

Er du her endnu?

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 22-10-05 12:25

Tak for svaret mangorossa. Jeg blev kaldt på arbejde et par dage og var derfor fraværende og kunne ikke give dig respons på din hjælp. men pointene får du.

-Ole

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-10-05 16:05

Jamen pointene er lige meget.men håber da i fandt ud af noget?

Skulle der være en anden gang, så skiver du bare.

venligst Sus