/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Win XP på en MAC
Fra : klanger
Vist : 1005 gange
50 point
Dato : 21-08-05 12:26

Jeg har netop lovet en bekendt, at installere Win XP på en Mac, da han har fået en ny Mac af sit firma. Og nu har hans kone overtaget den "gamle" Mac og vil gerne have lagt Windows ind på den, da hun nu går på kursus hvor det hele foregår i Windows! Kan man uden videre ligge Win XP ind på en Mac. Jeg har allerede prøvet, at formatere Mac'en men hver gang jeg i diskværktøj vil slette MacHD siger maskinen, at det kan jeg ikke da alle systemoplysninger liger der..????? Hvad gør jeg??? På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-05 12:31

du kan kun bruge software (styresystem etc.) som er beregnet til mac.

hvis du f.eks vil have office på, skal det være en mac version

Kommentar
Fra : 5422

Dato : 21-08-05 12:35

Installer Viurtual PC på maskinen. Mac'en vil med dette program opføre sig som en win, men det går langsomt.
mvh
sten m

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 23:20

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 21-10-05 11:48

Tak for svaret dk.