/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
pendler
Fra : Pete.Sinner
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 09-08-05 20:20

på arbejdet snakkede vi om, om der findes pendlere der rejser fra bornholm og til køge med færge og videre til kbh med tog og tilbage til bornholm hver dag over køge ??? og hvilket arbejde har de evt og hvad er rejsetiderne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-05 20:43

Abejdet må være at rejse mellem bornholm og københavn.
Andet bliver der ikke tid til.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 21:00

ikke pendlere i og med at de netop skal til og fra arbejde i en rimelig fart
sejltiden er jo hele 6 timer !!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 21:01

ps.. der kan jo lige være undtagelserne der har mulighed for at overnatte i kbh eller andet sted og arbejder hele arbejsugen - og tager hjem i weekenden

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 09-08-05 21:05

Så ville det da være smartere at tage over Ystad

Kommentar
Fra : farai

Dato : 09-08-05 21:15

hvis du tager afsted kl. 06:00 via Ystad kan du nå en arbejdsdag og returnere
med afgangen kl. 18:00, da overfarten kun tager 3 timer

Kommentar
Fra : farai

Dato : 09-08-05 21:15

hver vej - sorry

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-05 21:55

pendlere med arbejde lige i det spørgsmål - hmmm - nej - og dog - kun dem der arbejder om bord

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-09-05 04:08

Tak for svaret miritdk.