/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
blodprop i hånd
Fra : ladegaardsparken
Vist : 13829 gange
100 point
Dato : 08-08-05 16:49

Jeg fik en blodprop i min hånd for 3 år siden så jeg har svært at føle med fingrene og bukke fingrene, og har konstante smerter i fingrene,har fået at vide jeg skal leve smerter resten af livet jeg er 46 år. er der nogle der er blevet ramt på samme måde så kom med en kommetar.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 08-08-05 17:04

Jeg har ikke haft en blodprop i hånden, men symptomerne kender jeg.

Hos mig var det en nerve, der var i klemme i hånden. Efter en operation fungerede hånden normalt igen.

Ingen smerter,følelsesløshed og fingrene kunne igen "bukke"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-05 17:15

Jeg synes du skulle få undersøgt om det evt. kunne være en nerve, der sidder i klemme.

Læs denne side

http://www.minerettigheder.dk/laesBrvksspm.asp?mode=show&id=62

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 08-08-05 17:16

Tak for svaret ans.Hos mig var det desværre ikke 1 nerve i klemme. 3 år efter føles det som om der er viklet pigtråd om hånden.

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 08-08-05 17:19

har fået undersøgt det på 2 forskellige hospitaler, ikke 1 nerve i klemme.dianose blodprop

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-05 17:20

ladegaardsparken er det blevet undersøgt om en nerve evt. skulle sidde i klemme?

De smerter er ikke morsomme at skulle leve med.

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 08-08-05 17:50

hejsa ladegaardsparken.
Jeg kan godt følge dig,i 1999 havd jeg blodpropper i langemand og lillefingeren i højrehånd,har ik den helefølelse i de to finger og når de er meget kolde bliver de næsten hvide,sidste år fik jeg så en blodprop i højre siden af hjernen,så jeg kan godt forstå dig,men du bliver nød til at leve med de eftervirkerner de har givet dig

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 08-08-05 18:33

jeg tænker på, om massage af hånden hver dag i længere tid, måske kunne hjælpe på smerterne, selv om følelsesløsheden stadig vil være der

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-08-05 19:14

Prøv med akkupressur det plejer at give resultater

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-08-05 19:14

Prøv med akkupressur det plejer at give resultater

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 08-08-05 19:22

jeg har prøvet fysioteapeut kiopraktor massør reflexzoneteapi akupunktur kloge mænd, og jeg har selv forslået at få skåret hånden af, men det vil de ikke da de så siger at der vil være fantomsmerter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-05 19:31

Er det ikke muligt med antikoagulations/blodpropopløser - som jeg selv får/har fået på grund af blodpropper i lungerne.

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 01-07-08 03:32

Hej

Jeg har også nerogene smerter i ryggen
og har også fået den besked atjeg skal lære at leve med det

Kommentar
Fra : Cirkelinemor

Dato : 07-06-09 10:23

Jeg føler også med dig...har selv nervesmerter i venstre hånd og har haft det nu i 15 år på grund af Sklerose siger de...har prøvet meget epilepsi-medicin og også Marinol intet af det har virket.