/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvad er det om morgenen, kan gå...GÅDE..~
Fra : smxxx
Vist : 6369 gange
400 point
Dato : 07-08-05 00:18

Hvad er det, der om morgenen går med fire ben, eftermiddagen med 2 ben, om aftenen 3 ben...
Og da dette bliver mit sidste spørgsmål/svar,,,,,,,,,,sætter jeg de point,,,, andre så venligt, har givet mig....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-08-05 00:50

Det er ikke et gæt på gåden men en kommentar, du forlader da vel ikke Kandu fordi du er blevet sur over det med de røde krydser? tag dog at bliv, der findes nogle drillepinde, dem skal du da bare ignorere, tag lige og sov på det ikk dine svar er da lige så gode som de andres!!
Hilsen Ove

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 410 point
Dato : 07-08-05 01:41

Det skulle vel ikke være mennesket (svaret på sfinkens gåde) berygtet som den sværeste gåde af alle?!

barnet, der kravler – den voksne, der går – og den gamle med stok.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-05 01:51

Tag dig ikke af bjarneD ..Han har det med at kalde andres svar for noget vrøvl, så snart man ikke roser ham og hans "geniale" svar.
Hvorfor han også kalder visse profiler ved fornavn..har jeg endnu ikke luret, men mon ikke det bunder i en vis usikkerhed!!

Godkendelse af svar
Fra : smxxx

Dato : 07-08-05 03:53

??????????????
Bare godt gået,,,,,,, hvad årgang er du,,,,,,,,,, lad være at svare.
Kommerr som sagt ikke tilbage.
Troede ikke der var en` der kunne den endnu....................