/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Labtec wireless mus og tastatur HJÆLP
Fra : GIBben
Vist : 782 gange
50 point
Dato : 05-08-05 14:37

Jeg har netop købt et sæt med trådløst tastatur og mus i TDC butikken. Mærket er labtec.

Men det virker IKKE!
Jeg gør som der står i vejledningen. Softwaren er installeret, batterierne er tjekkede, jeg trykker på modtagerens "connect knap" og derefter på musens connect knap. Venter 15 sek. trykker derefter atter på modtagerens connect knap og derefter på tastaturets connect knap.
Intet sker.

Hvad gør jeg galt ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-08-05 15:32

er der batterier i modtageren ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-08-05 15:32

er der batterier i modtageren ?????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-08-05 17:30

miritdk -> normalt får modtageren strøm fra PCén
------------------------------
Jeg kender ikke det der Labtec - men jeg brugte selv tidligere et Medion, og der skulle man først connecte tastaturet og derefter musen - så måske.

Iøvrigt kan du få support hos TDC hvis det er der du har købt det.

Kan du se om softwaren er korrekt installeret ? Det var måske værd at prøve en geninstallation.

Held og lykke med det
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 05-08-05 23:12

Ikke fordi jeg skal fluekneppe for meget, men Labtec er pænt dårligt, om det er derfor det ikke virker skal jeg ikke kunne sige. Du skulle hellere ha købt et godt sæt fra logitech, men det er self noget dyrer.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 05-08-05 23:41

hejsa.

Får du nogen reaktion, efter at have "connected"en af delen først uden den anden? altså kan u bruge tastatur først inden du connecter mus og omvendt?

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 05-08-05 23:42

Og forresten, hvilken model er det?

Kommentar
Fra : nndk

Dato : 06-08-05 13:52

prøv det her ( tænd din comp. når den så er startet op piller du batterierne ud at mus og tastatur lader den stå en time uden batterier i og så sætter du den i igen og prøver at trykke på connect knappen igen) det skulle hjælpe eller ring til det firma der sælger det de kan hjælpe dig :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-05 17:43

bennymanden --------- ved godt det er pc´eren -men jeg har haft en hvor der ski også var batteri i - derfor mit indlæg - noget billigt skidt så det røg ud !!!!

Ps... det er rigtigt som der bliver sagt - tdc yder hjælp hvis det er købt der - og gør det gerne fordi de ikke vil have varen retur

I sin tid skulle jeg lade musen sidde ret længe før den fungerede - kan jo være du også skal