/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Spil problemer !!!
Fra : ewik89
Vist : 402 gange
240 point
Dato : 04-08-05 14:34

Hej jeg har et problem med mine spil, har en lidt gammel pc P3 1,2 gz med 512 ram. har smidt et nyt grafikkort i den fra 64 mb til 128 men nu vil den ikke rigtig spille spillene. FX hitman 2 som den spillede frit før fryser nu bare man kommer til menuen ?? også CS og andre fryser bare og der er indet at gøre, kun reboote.

Specs: P3 1,2 Gz
Win XP PRO
nyt grafik kort Winfast A180Bt 128 DDR
512 DDR RAM

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 04-08-05 15:12

Har prøvet at søge efter ny hardware, opdatere drivere til grafikkort.
Har du hentet Dirext X 9
Kører spillet i kompatibel stand, højreklik på spillet/iconet<egenskaber det kunne være det ikke står som det skal.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 17:03

Dit grafikkort er muligvis ikke XP kompatibel, forsøg evt. med en updatering af softwaren

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 240 point
Dato : 10-08-05 12:14

Opdatering af drivers det skal jo altid når der kommer nye.
Sæt din swapfil til 1500 mb fast så den ikke ændre sig hele tiden. hvis der ikke sidder en blæser på kælepladen på dit nye grafikkort så monter en.
Jeg havde samme problem med et Riva TNT kort og det hjalp da jeg satte en blæser på.
Dine 512 ram er måske sat i bios til at køre hurtigere end de er lavet til ( cas-las timing ).
Støvsug din pc indenvendig. Støv er en vaermefjende for din PC

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 10-08-05 12:18

http://www.leadtek.com.tw/eng/support/download.asp?downlineid=10&downline=Geforce4%20A180%20series
her finder du den nyeste driver fra Winfast.
Jeg har selv Winfast PX6600GT TDH... nice kort.
Jeg er sikker på at en blæser og nye drivere vil afhjælpe dit problem.

Godkendelse af svar
Fra : ewik89

Dato : 19-08-05 19:20

Tak for svaret NoShyGuy.