/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
biler
Fra : 234
Vist : 337 gange
40 point
Dato : 12-10-02 14:35

Hej!
Jeg har lige købt en mercedes a 140 men , hvordan tager man dørbeklædningen af .
Er den limmet fast eller er den skruet på. Jeg skal nemlig ha skiftet højtallerer i min fordører?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-10-02 14:51

jeg mener den er klikket på, således at du med en flad skruetrækker, kan pille den af.....og når du er færdig, trykker du den bare på igen

Melander

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 15:54

"234" <234.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

, hvordan tager man
> dørbeklædningen af .
> Er den limmet fast eller er den skruet på. Jeg skal nemlig ha skiftet
> højtallerer i min fordører?

Prøv evt. carFI NG'en, hvis du ingen svar får her.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 40 point
Dato : 12-10-02 16:03

"234" <234.news@kandu.dk> wrote in message
news:awUp9.97060$Qk5.4316569@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Jeg har lige købt en mercedes a 140 men , hvordan tager man
> dørbeklædningen af .
> Er den limmet fast eller er den skruet på. Jeg skal nemlig ha skiftet
> højtallerer i min fordører?
>

Nu kender jeg ikke til Mercedes overhoevdet, og heller ikke denne specifikke
model, men af dem jeg har set, så kan de enten være skruet fast (hvilket er
det bedste system, rent kvalitets mæssigt), eller de kan side fast med nogle
klips. Jeg har aldrig set nogen der er limet fast... det ville også være et
elendigt system.

Du burde altså være istand til at se det. Hvis der ikek er nogen skruer, er
beklæsningen højst sansynligt fastgjort med nogle klips, og su skal kunne
trække den af døren.

Mvh.

Kommentar
Fra : scz

Dato : 12-10-02 18:30

Hej.
Jeg ved at på deres W201 model ( 190 ) der er i fastgjort med klips.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 16:36

Tak for svaret Nyhedsbruger.