/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Garage- lagerplads i Aalborg
Fra : golfhouse
Vist : 6421 gange
150 point
Dato : 30-07-05 21:48

Hej jeg søger 1-2 garager i aalborg til leje, den ene er til mine forældre som begge er over 60 år. i den skal der stå en trailer, samt lidt flyttekasser med div.

I den anden som er til mig selv, skal alt mit værktøj opbevares samt trailer og flyttekasser.

Håber der er nogle der ude som har noget plads

Det er et krav det kan aflåses seperat og der er en god pris på det.

Peter
www.golfhouse.dk

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 31-07-05 08:22

Jeg tror det bliver svært, især til en god pris.
Jeg har arvet en i Aalborg (ejer), og der konstant nogle der spørger, om jeg ikke vil udleje den eller sælge den.
efterspørgelsen er i hvert fald stor.

MVH

PS: jeg vil ikke udleje min, da jeg selv har en trailer stående i den.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 31-07-05 08:56

Ja det er også det jeg har fundet ud af..

Prisen på garage leje er egentlig ikke ret høj, har flere venner der har lejet, men når først folk har lejet vil de ikkeaf med dem igen

Peter
www.golfhouse.dk

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 31-07-05 10:59

Hej, har du prøvet ude på Hjulmagervej, der plejer sommetider at være nogle ledige.
Kan ikke huske hvem der ejer dem, men førhør dig ved de forretninger der ligger derude.
Der ligger også nogle i fynsgade, ca. midt i gaden, ind ad en port.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-08-05 10:04

Har du fundet noget???

MVH

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 11-08-05 11:04

Nej desværre ikke endnu

Peter

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 11-08-05 14:36

Er der nogen der vil leje ud.

Gå ind på www.golfhuse.dk og tryk på kontakt.

Så mailer i til mig.

Peter
www.golfhouse.dk

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 20-08-05 15:01

forkert web addresse, gå ind på www.golfhouse.dk og tryk kontakt.

Peter
www.golfhouse.dk

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 150 point
Dato : 09-09-05 08:32

Så du annoncen i Vejgård avis onsdag???
Her kan du få rum fra 4,4 M²-195M² Alt foregår indendørs, men om man kan få en trailer ind i rummene, ved jeg ikke, men det var da værd, at spørge.
Lokalerne er beliggende på Ølgodvej 2 (Langagervej) i Aalborg øst. tlf 98 19 42 00 eller www.boxit.dk

MVH

Godkendelse af svar
Fra : golfhouse

Dato : 19-09-05 16:37

Tak for svaret viskinge.

Har fået en af de 2 han havde.

Peter
www.golfhouse.dk