/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Omsorgssvigt - hvorfor, hvad gør vi?
Fra : pipzi
Vist : 3442 gange
100 point
Dato : 29-07-05 22:47

Er der mon en der ligger inde med bogen fra Børns Vilkår, med denne titel Omsorgssvigt - hvorfor, hvad gør vi?

Der er et citat jeg meget gerne vil have derfra.

Jeg mener det starter i nærheden af dette:

De burde have set det

Citatet stammer fra en bog, men husker ikke hvilken.

Er der mon en der kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-05 23:18

Spørg evt. på biblioteket.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 29-07-05 23:19

Ja det havde jg også tænkt mig, men det kunne være fedt, om der lige var en der havde hæftet liggende, så jeg ikke behøver tage hele vejen ind til byen for det.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-07-05 23:24

Du har fuldstændig ret!

Der dukker nok nogen op

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-07-05 11:26

måske er det denne

www.fagboginfo.dk - Barndommen varer i generationer
Kari Killén er i forvejen kendt for sin store bog om omsorgssvigt ('Omsorgssvigt er alles ... Nu har hun skrevet en ny bog om forebyggelse af omsorgssvigt. ...
www.fagboginfo.dk/jnulsex/jnulsexe.htm - 9k - Cached - Lignende sider

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-07-05 11:56

Nej. Den HEDDER Omsorgssvigt, hvorfor, hvad gør vi .

Jeg mangler ikke bogen, men et citat fra bogen. Derfor er der en der er NØDT til at ligge inde med denne !

Kommentar
Fra : panos

Dato : 10-10-05 14:53

Det er Omsorgssvigt er alles ansvar af Karri Killen. Fed bog men læs Heinz Kohut hvis du vil lære noget virkelig fedt

Kommentar
Fra : 25

Dato : 10-10-05 16:58

Prøv biblioteket!

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-10-05 17:31

Jeg skal intet lære, jeg skulle bare bruge et citat, som jeg har fundet...

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-05 19:04

Til dem, der ikke har læst spørgsmålet:

pipzi skal bruge et citat fra en bestemt bog. Bogen hedder "Omsorgssvigt, hvorfor, hvad gør vi".

Hun skal KUN bruge citatet! Fes den Ind?

pipzi - det kunne godt tyde på, at du må en tur på biblio og bladre

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 26-03-06 09:08

Tak for svaret Camillasmoster. Og at du lige ville sætte dem på plads

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-06 12:55

Velbekomme!

Jeg kan ikke lade være

Fandt du det?

Hanne

Kommentar
Fra : vics210993

Dato : 14-01-11 22:37

"De burde have set mig, have lagt mærke til hvordan jeg havde det. Men det gjorde de ikke.
Havde de gjort noget ville jeg sikkert have hadet dem, men i dag kan jeg se, at det burde de have gjort"
Fra bogen 'Man har da lov at håbe...' af Rugaard & Søe.

Håber det den ;)