/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Cybercity og nummerviser???
Fra : Perege
Vist : 572 gange
50 point
Dato : 29-07-05 19:57

Hej alle.

Efter jeg har fået Cybercity ADSL, virker min nummerviser ikke mere.
Men mine 3 trådløse telefoner viser alle nummer.

Hvorfor det?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 19:58

Betaler du for vis nummer, ellers skal du nok ikke regne med du har det ???

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 29-07-05 20:03

Prøv at gå ind på www.selfcare.cybercity.dk og log ind med dit brugernavn, og se om du er tilmeldt grundpakken og nummervisning.

Min viste heller ikke nummer i starten, men nu gør den.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 29-07-05 20:05

Jeg skrev jo, at mine 3 trådløse viser nummer. Som en nummerviser skal.
Det er kun min nummerviser der står på bordet, der ikke virker mere.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 29-07-05 20:06

Vis Nummer virker hos mig, bare kun i mine 3 trådløse.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 20:07

UPS, det der med ØJNENE,,,,,,,,
Har du prøvet at skifte batteri, eller var det et helt dumt spørgsmål.......

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 29-07-05 20:07

Jamen HAR du tjekket, at du faktisk er TILMELDT det ???

Ellers er der ikke andet for, end at kontakte CyberCity, og spørge dem til råds. Jeg har gode erfaringer med dem, de hjælper hellere end gerne og er altid flinke og rare.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 20:17

Ellers gå ind på tdc, der står en del om nummervisere, ved ikke hvad model du har, men kører de på samme ledninger, har hørt om flere, der heller ikke kan se ## på grund af ledningerne.
Kun et forslag,,,,,,,,,,
Mvh

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 29-07-05 20:17

Det kan godt være jeg åbenbart formulerer mig forkert:
Jeg har 1 nummerviser og 3 trådløse telefoner, der alle har indbygget Vis Nummer.
Nummerviseren virker IKKE (mangler IKKE batteri, da tid og dato vises), men i de 3 trådløse telefoner virker Vis Nummer fint.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 29-07-05 20:19

Perege, nej jeg forstår udemærket hvad du siger.

Der er ikke andet for, end at ringe til Cybercity. Det er nok dem, som bedst kan hjælpe dig.

Stadig synes jeg, at du skal prøve at tjekke dine indstillinger på din egen side hos CC

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-07-05 20:20

sidder din nummerviser rigtig i forhold til adsl???? dvs efter adls boxen

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-05 20:20

Det kunne være, at hvis, og så fremt ifald, at der bare skal skiftes om på ledningerne på stikket til din nummerviser...

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 29-07-05 20:28

Tak for svaret smxxx.

Jeg må prøve at bytte lidt rundt på ledningerne.
Nu ved jeg bare ikke om pointene går den rigtige vej.
Men hva`.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 20:32

Hvem ved, bare skidtet virker HA/HA
Så må de s,,,,,brokke sig, ikk.
Ha det.