/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hej
Fra : malumse
Vist : 604 gange
500 point
Dato : 26-07-05 00:21

Håber der er en der kan /vil hjælpe mig..

Jeg msn ....og er tilmeldt med en mailadresse jo....
Den mail adresse vil jeg gerne skifte til en " lidt mere neutral" mail adresse. Altså en hotmail eller noget

Hvon gør jeg det ??
Og alle dem , jer har på den gamle ..mailadresse bliver de så slettet ?
På forhånd Tak
Malene

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 510 point
Dato : 26-07-05 00:29

Først opretter du en ny mail-adresse. Derefter sender du en mail til alle dine kontakter på msn om at de i fremtiden skal bruge din nye mail-adresse. De der så stadig gider tale med dig, vil kalde dig op med den nye adresse. Du har så 2 msn-adresser, men når du synes at du har fået kontakt med alle dine gamle venner, kan du jo slette den gamle. Du kan ihvertfald gå ind på din liste over kontaktpersoner og fjerne alle på den gamle email-adresse. Men vent med det til ALLE dine venner har koblet op på din nye mail-adresse. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : malumse

Dato : 26-07-05 00:37

Siger mange tak ..for hjælpen ..
Lyder jo meget nemt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-05 00:47

Hej Malene. Husk nu at sparke rigtigt grundigt til mig, hvis det ikke virker. Men en af mine veninder, der også er kandu'er fik samme problem for ca. ½ år siden, og HUN har ikke mistet noget. Du kan jo godt bevare din email-adresse på Kandu. Den er det KUN Kandu der kan se. HUN begik den fejl OGSÅ at skifte email-adresse på Kandu, og det gjorde hun forkert, så pludseligt havde hun mistet såvel sit Kandu-nick som alle sine point, og måtte begynde helt forfra. Og det er jo lidt surt.

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 26-07-05 01:02

Ok Arne
Tak for tippet :-
Sov Godt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-05 01:04

Og i lige måde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 01:06

malumse

Husk nu at dem du ikke vil vær på "msn" med.

Giv ikke dem besked

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-05 05:27

Som sædvanligt kommer ans ind i et spørgsmål efter at det er lukket med en besked der er stavet forkert, og vil IKKE anerkende og tiltale Malene SOM Malene.

ans.:
Citat
Husk nu at dem du ikke vil vær på "msn" med.
Giv ikke dem besked

ans - du kan selv finde fejlene.

Du kunne have sagt: "Husk nu kun at sende email's til dem du ønsker at have kontakt med fremover."

Men bedst af alt ans: Hold snuden væk fra lukkede spørgsmål, hvor dine kommentarer blot beviser omfanget af din dumhed.

Hvorfor insisterer du gang på gang på at bevise din egen utilstrækkelighed?

Det er da snart sygeligt.

Når et spørgsmål er lukket og et svar accepteret, så hold din kæft medmindre du har en god rettelse til det accepterede svar. Og det har du ikke i denne tråd. Du ÆLSKER bare at læse dine egne kommentarer. Uanset hvor dumme og dårligt stavede de er.