/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
medholidays
Fra : eltigro
Vist : 415 gange
142 point
Dato : 23-07-05 22:56

hej
nogle der har erfaringer med medholidays på deres ture til MALTA?
hotelstandarder? Hvad er det for noget med man skal mellemlande - er det fra tirstrup eller kastrup?

tak!

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 23-07-05 23:09

Jeg har ikke selv rejst med medholidays, men har kun hørt godt om dem. Du kan flyve til Malta både fra Tirstrup og Kastrup. Hotelstandarden er høj...ingen under 3 stjerner, og de 3 stjernede er udemærket.
Det med at mellemlande har jeg aldrig hørt noget om???

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 23-07-05 23:17

Hej...bare lige en lille kommentar.
Jeg har boet 1½ måned i dansk folkeferies lejlighedder i Mellieha holiday centre... det var fantastisk. Skønt hus med tagterrasse og udsigt over vandet... kæmpe fælles swimmingpool og faciliteter for alle aldersgrupper.
Ikke så ringe endda.

MVH Fidusen

Kommentar
Fra : Kanina

Dato : 24-07-05 08:51

Hej eltigro.
Jeg har læst meget forskelligt på debat.jubii.dk (http://kortlink.dk/jubii/wsb) om Medholidays - det lader til, at det er rigtigt godt at rejse med dem til Malta og så er det billigt!

Men går rejsen til Tunesien, skal man nok være anderledes forsigtig - BT har haft artikler om netop dette emme (http://kortlink.dk/bt/wsa).

Men som skrevet, er det kun Tunesien de ikke kan finde ud af - rejserne til Malta har jeg intet dårligt læst om!!

God tur - Malta er en sjov lille ø