/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Er jeg gammeldags eller hvad?
Fra : Camillasmoster
Vist : 859 gange
200 point
Dato : 17-07-05 22:25

Jeg har gennem tiden været på flere "dates".

Det undrer mig, at jeg flere gange har været ude for, at manden går meget op i sex, før vi mødes (skriver sammen) og ved det første møde.

For mig virker det som om, de ligeså godt kunne give mig en afkrydsningsliste med de ønsker og krav, de har til en pige, før de involverer sig mere.

Misforstå mig ikke - sex er absolut dejligt! Men det er vel ikke det første, man taler om med et fremmed menneske, man lige har mødt?

Eller er det mig, der er gammeldags?

Jeg træder et skridt tilbage, da jeg synes, det er noget, man først taler om lidt senere, når man har set hinanden an - om den lille "spire" er der, så man har lyst til at lære den anden bedre at kende.

Når en mand går så meget op i sex ved første brev/møde, føler jeg, at jeg kunne være en hvilken som helst kvinde. At det ikke er min person, han er interesseret i, men bare en af hunkøn, som han vil have et seksuelt forhold til.

Jeg håber at få respons fra både kvinder og mænd på dette spørgsmål!

MVH
Hanne

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 210 point
Dato : 17-07-05 22:34

Hej Hanne
Er du en god gammeldags kvinde Ja og Nej

Jeg forstår dig meget godt
Jeg har selv datet lidt og mænd går meget op i sex, sådan er det bare.
Men du har vist været på date med nogle typer der ikke rigtig ved hvordan man ska opføre sig.

Det er vist "normalt" at mænd på dating sider tænker mere på sex en "forhold" og det er jo oget skidt

Så min opfordring til alle mænd derude på nettet drop sex og tænk lidt mere på alt det andet..

Bare min mening og holdning.

Ole

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-07-05 22:34

Jeg ville som mand være alt alt for genert til at stille de spørgsmål, men ikke destomindre er det da noget der er vigtigt. jeg vil faktisk sige at jo mere han spørg jo mere seriøs er han.. han vil vide om i passer sammen på længere sigt, hvis det bare er et lørdags knald han vil ha, så er han sq da ligeglad med hvad dine behov er..
Junior

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 22:34

Nej du er ikke gammeldags.
Men det har jo lidt med alderen at gøre........

Hvis en mand midt i 20erne er på "jagt" - så er det nok fordi han er sulten.
Hvis en mand i 50 er på "jagt" er det nok ikke lige det han tænker først på - med mindre du indbyder til det - men nok mere et trygt forhold.

Men som sagt spiller flere ting ind, såsom hvor i mødes, jeres aldersforskel osv.

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 17-07-05 22:34

Hej!

Jeg syntes bestemt ikke at du er gammeldags.
Det er jo en god nok konklution du selv kommer med :

"Når en mand går så meget op i sex ved første brev/møde, føler jeg, at jeg kunne være en hvilken som helst kvinde. At det ikke er min person, han er interesseret i, men bare en af hunkøn, som han vil have et seksuelt forhold til.

Efter min mening er din holdning til det med hvornår man snakker om sex helt fair. Har det selv lidt sådan..
Det er ikke dig der noget glat med.

Mvh. Djkruntz.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 22:36

Næ, jeg tror ikke du er gammeldags - men eftersom det lyder til, at der er over nettet du møder mænd, så overrasker det mig ikke spor, at de går op i sex før alt andet..

Havde du derimod stiftet bekendtskab med dem IRL fra start, så tror jeg simpelthen ikke på, at de ville konfrontere dig med deres ønsker og lyster på samme kyniske måde.
Det at være anonym, gør dem mere modige hvad angår sex! her tænker jeg på brevene du omtaler..

Blame the internet. Mændene er såmænd som de plejer at være, bortset fra den lille detalje, at de udviser mere "mod", når det foregår på skrift!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-05 22:39

Jeg er sådan set meget enig med dig.

Selvfølgelig er det da vigtigt, at også den del af et forhold vil fungere, men jeg mener du har helt ret i, at det kunne lyde som om det bare er sex de er ude efter.

Jeg ved så ikke om det anses for at være gammeldags, at have den indstilling, da jeg selv har været i det samme forhold i 30 år.

Men hvis det var mig der skulle ud at finde en fyr, og man fik den slags respons, ville jeg også synes det var "for meget", og tænke over om fyrens hjerne sidder mellem benene

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 22:44

Og glem for Gud skyld ikke, at hvis en mand praler med sin succes hos kvinder, så har han den ikke

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-07-05 22:49

Citat
Det undrer mig, at jeg flere gange har været ude for, at manden går meget op i sex, før vi mødes (skriver sammen) og ved det første møde.

Citat
Eller er det mig, der er gammeldags?

Jeg ved ikke om du er gammeldags , det er du nok ikke.
Men dine forventninger/ønsker og den du skriver/mødes med, er nok ikke helt de samme på kort sigt.

Og hvis I ikke har samme hastighed med hvornår følelserne også bliver til sex, så er det at du undrer dig, hvad jeg godt kan forstå.

Citat
Når en mand går så meget op i sex ved første brev/møde, føler jeg, at jeg kunne være en hvilken som helst kvinde. At det ikke er min person, han er interesseret i, men bare en af hunkøn, som han vil have et seksuelt forhold til.

Du må nok sortere lidt i henvendelserne fra mænd med "sex" i brevene, og så finde nogen der skriver om andet.
Det er nok den måde du vil finde den rette.

Det er selvfølgelig også noget med hurtigt at finde ud af om de åndelige- og intime ønsker går op i en højere enhed.
Og på dig virker det frastødende, det er ikke og være gammeldags, men bare en anden kemi end det du bliver budt.

Held og lykke.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-07-05 22:50

Der er jo mange aspekter i dit spørgsmål........hvilken sider dater du på?

Tag et kig på scor, se kvinderne udstille sig selv, så kan man vel ikke klandre mænd for at tænke på sex.

Jeg har spillet en del på tv2, har haft mange morsomme oplevelser, man bliver inviteret til et spil, og så kommer de 3 obligatoriske spørgsmål:

Hvad hedder du, hvor gammel er du, er du til lidt lir............gab.

Som creamygirl så rigtigt siger: de er modige, de er anonyme, de kan det hele på nettet, de kan være så frække uden at få røde ører ( vi kan jo ikke se dem).

Man kan godt blive lidt træt af mænd, når de fører sig frem på den måde, det virker som om nettets kvinder befinder sig på et stort tag-selv bord, og så kan de mænd bare vælge ud efter behag.

Hanne, gå ud RL og find ham.............

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 23:14

Lidt stof til eftertanke..

http://www.psykoweb.dk/fakta/sexologi.htm

Citat
Der er altså mange mænd og få kvinder,
der søger efter sexoplevelser på Internettet!
I nogle få tilfælde kan man tale om afhængighed af cyberporno.
En amerikansk undersøgelse viste, at ca. 8,5 procent af dem,
der søger efter porno på Internettet er afhængige af dette
- og de bruger over 11 timer om ugen på cyberporno!

Den samme tendens kan ses i Danmark, mener flere eksperter.
(Set i Aktuelt og Netdoktor den 8. december, 2000)

Og tips til, hvordan man mest hensigtsmæssigt dater på nettet..

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=102/SubId=102/id=1817/text=S%E5dan+flirter+du+p%E5+nettet

Personligt siger jeg som Hanne! ...Find din drømmefyr IRL. De findes altså stadig
Det er muligt at der findes søde historier, hvor to har fundet den himmelstormende lykke via nettet, men hvis det går dig på med disse sextilbud, så mener jeg seriøst, at du har større risiko for at blive skuffet end lykkelig..

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-07-05 23:14

Selvom man evt. kun er ude for at få sex på sin date, så er det en klassisk fejl at begynde at tale om det til pigen.
Man har jo også et sexliv som single, og man kan da sagten gå på date uden at man skal giftes.
Men det kommer dog lidt an på hvad det er for en type, og på hvordan man mødtes osv.

Men det er da naturligt nok at man lige kommer omkring emnet. Det er jo meget rart at vide hvad det er for en type man måske skal bruge resten af sit liv på, hvis det er en kæreste man er ude efter.

Men helt sikkert. Personligheden er vigtigst.

Men mænd er og bliver mænd. Vi er skabt som vi er.
Så er der bare forskellige grader af hvor meget mændende tænker på sex.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 23:14

Øhh, Hanne er altså lig med Maj_britt

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-07-05 23:20

Sikke et rodet indlæg jeg kom med. Håber det er til at forstå

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-07-05 23:22

Det går nok, sygate, mænd er jo mænd

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-07-05 23:56

Den var go.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 00:17

Hej alle

Jeg kan godt se det der med, at på Nettet er de anonyme og tør mere.

Men så har de da glemt, hvordan de plejer at gøre det IRL! (nu generaliserer jeg) Gad vide om de vil synes om en pige, der straks snakker om sex ved første brev/møde... hvis de vil have et varigt forhold og ikke kun sex.

Sygate - jeg er helt med

Ja, man kommer omkring emnet, men ikke ved første date, hvor man jo er en vildtfremmed.

Mange mænd kunne trænge til at læse "Mænd er fra Mars, kvinder er fra Venus".

Selvom man er på date og finder interesse for hinanden, betyder det jo ikke absolut, at man skal være sammen resten af sine dage - det ved man først efter en tid.

Nøjagtig som IRL.

Man skal kysse mange frøer, før én af dem, er en prins/prinsesse.

Både på Nettet og IRL.

[ citat ]
CCjunior -
Jeg ville som mand være alt alt for genert til at stille de spørgsmål, men ikke destomindre er det da noget der er vigtigt. jeg vil faktisk sige at jo mere han spørg jo mere seriøs er han.. han vil vide om i passer sammen på længere sigt, hvis det bare er et lørdags knald han vil ha, så er han sq da ligeglad med hvad dine behov er..
[ / citat ]

Jeg ved ikke rigtigt...

Jeg synes, det kommer helt af sig selv, når man er glade for hinanden. Samtidig føler jeg, at jeg skal leve op til noget. Og det gør mig da nervøs, for hvis det nu ikke fungerer...

Der stilles aldrig garantier for noget her i livet...

Hanne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-07-05 00:21

Ved du hvad Hanne?!

Der findes et hav af landsbytosser på disse datingsider, som blot er ude på lidt udenomslir!..Jeg ville tænke mig grundigt om, før jeg turde mødes med en total fremmede - og det er sq en fremmede, selv om man har udvekslet lidt mails, breve.. whatever!!

Der findes utallige eksempler på, at mange af disse profiler endda er gift, men undlader at fortælle dette, før det er højst nødvendigt
Det er da nedtur, der vil noget!

Det er ligeledes normalt, at nogle af disse ægtepar opererer på samme datingside (nogen uden at vide det) men også par, hvor de indbyrdes er enige om, at det er ok!!

Jeg mindes med gru, at der her på kandu pludselig dukkede en pige op med en yderst mærkværdig historie ude i tipsektionen..

http://www.kandu.dk/dk/tip/10613
http://www.kandu.dk/dk/tip/10619

Tja, hvad skal man tro?!

Sidespring er, så vidt jeg ved, den eneste springkonkurrence for par

Sorry, hvis jeg får dit forehavende med netdating til at virke som noget der slet ikke kan lade sig gøre, men jeg har squtte meget fidus til, at vi skulle være så heldige at møde den eneste på denne måde..

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-07-05 00:28

Jeg har et par venner der er gift og har barn/børn med en de mødte på www.dating.dk
Og de har det rigtig godt sammen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-07-05 00:30

Fedt *L*

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-07-05 00:33

Dog holder de det hemmeligt at de mødtes på en dating side, selvom jeg ville være ligeglad.
Det er da bedre end at fortælle folk at man mødtes på louises eller De 4 Årstider

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 00:41

Jeg kender også flere par, der har mødt hinanden via Dating.

Håbet er lysegrønt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-07-05 00:43

Det er så absolut ingen skam, at man har fundet sin kæreste på nettet, så det med at holde det hemmeligt fatter jeg slet ikke Sygate! -

Spørgsmålet er ikke, hvor man mødes første gang.
Spørgsmålet er derimod, om ikke de bedste odds gives ved at mødes IRL - end via nettet?! - og om forudsætningerne for at lære hinanden at kende på en naturlig måde ikke er større, når man slipper for først at skal beskrive sig selv og sine ønsker gennem mails?!

Og det mener jeg

Godnat

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 00:55

Hm, creamygirl

Jeg tror, chancerne er lige store...

nat nat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-05 01:16

Jeg tror faktisk at mænd kan blive lige så irriteret over det hvis det er kvinden der lægger ud - såååååh - hvad i alverden skal man svare ????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 02:07

miritdk - du har fuldstændig ret!

Det' sgutte nemt med den kjærlighed!

Godnat alle sammen, sov godt!

Hanne

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-07-05 02:18

En sandfærdig historie:

En af mine gode venner, mente (måske mener han endnu), at et forhold til kvinder skal baseres på noget intellektuelt. Hans holdning er derfor klart, at det primært handler om at lære hinanden at kende, udveksle meninger osv. - fordi forholdet primært skal baseres på at kunne matche hinanden på den måde.

Hans store problem er (og det er IKKE fis - det er hans egne ord), at når de så har snakket længe, så er de faktisk blevet rigtigt gode venner - og i hans verden går man ikke i seng med sine venner.....

Med andre ord havde han gennem mange år samlet et virvar med veninder - men ikke rigtigt ramt en kæreste (selv om han påstod, at han virkeligt ønskede det).

De første 5 år, hvor vi kendte hinanden, fandt han faktisk ingen faste piger (har ham mistænkt for, at der måske alligevel var lidt venindehjælp - selv om han sikkert vil sige nej).

Helt ærligt - så hellere jage det sjove fra starten

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-05 02:25

Camillasmoster jo du er vist lige som jeg, en uddødene art!
Nej jeg tror ikke at det er det, dem du har mødt har vel bare været så ærlige, at du straks har gennemskuet at de ikke lige passede til dig.
så bliv du ved at være dig med dine meninger. og en dag håber jeg, at du møder en med den samme indstilling.

Hvorfor blev skæve thorvald aldrig gift ??

Lige børn leger bedst !!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-07-05 06:43

Arghhh Erling

Det er ederrøvme surt.....for din ven! *L*

Hvad kan du så lære af Erlings historie Hanne?! - hmm, set med mine øjne, så er nettets muligheder udelukket nu*L*
Vil du ikke det sjove med det samme, så ender det med, at du ender som Erlings ven. En ven for livet (fundet på nettet) men NUL sex!!

Livet er ikke nemt

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-07-05 07:12

Hør lige her: Kondomer er sikker sex, siger de kloge, det passer ikke, jeg har sq haft en pakke liggende i 6 år, og har jeg fået sex????????? NOT.

Nå, det var et sidespring; de der mænd, mange af de "enlige", deres koner ved altså IKKE at de er enlige her på nettet.........mange mænd skal altså skilles, men de skal liiiiiiige have sønnen døbt, konfirmeret, gift whatever.....og svigermor kommer i næste uge på ferie, så jeg venter lige med at fortælle konen at jeg vil skilles.

Jeg kender også to par, der har mødt hinanden via nettet ( ikke datingsider) men tænk lige på, hvor mange der søger, og hvor mange der finder lykken.

Hanne, prøv www.love.dk

De har de der events, jeg ved de skal på Bakken lige om lidt, der kan man jo lure eventuelle roulader ud og så lægge sin klamme pote på ham

Og sådan en Bakketur, der smager sq da lidt af RL, jeg har faktisk overvejet at deltage med alle 4 sønner, måske jeg kan være heldig at få afsat de to store ( hormonerne raser vist i kroppen på den 25-årige knægt), de kan jo ikke selv finde ud af en skid med pigerne.

Ja ja, ved da godt at det ikke er optimalt at møde op på bunkeeventdate med 4 unger, men det skiller da mænnerne fra kyllingerne...............

Og god morgen til jer.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-05 07:13

Jeg tror så sørmne da, osse, at erling har ret,
Nu gælder det så bare om at ignorere en eller anden og så er der en date i morgen..
Creamy du må av-skaffe dit cyberforhold til molo, og så, måske dig og lord AJ finder sammen aligevel...
Åhh jeg tror jeg må i seng nu.

Ja livet er ikke nemt. [suk]
Men det er nu trist at sove alene

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-05 07:21

1-0 til maj_britt, jeg tror da, at et par af dine sønner, render rundt her i Albertslund
ak ja, det siges at der står en kvinde bag alt

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-07-05 07:37

Ja da, begge knægte har jo gået på HF i Albertslund.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-05 07:40

Ak ja !
verden er jo lille

hav en god bakketur.

z

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 09:05

Erling_l - du har ramt noget dér!

For nogle år siden, holdt jeg altid forårsfest.

Min veninde sagde til mig, at jeg altid sad med en kødrand af mænd.

Jeg havde det herligt - for vi kunne få os en rigtig god snak om dette og hint.

Jeg var en af gutterne.

Så jeg tror, jeg har noget af det samme problem.

Det er noget, jeg har tænkt meget over siden.

Jeg tror, det kan handle om, at jeg ikke tror på, at nogen mand vil se mig som kvinde (at jeg ikke har det, der skal til) MEN DET HAR JEG sgu. Jeg tør bare ikke vise det...

Hvordan f..... gør man? Som ung var jeg MEGET genert. Det er jeg ikke så meget mere, men noget følger jo nok med.

Hm, der skal tænkes - mere

maj_britt - den var skisme go'!!!

AAArghhh - jeg har lige kendt en dejlig fyr, som jeg gerne ville "lære bedre at kende" he he (mødtes IRL), men han har også ret harem af veninder - og jeg skulle bare være en af dem

Suk!!!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-07-05 09:37

Hanne, husk nu på den gamle talemåde: man skulle da være en dårlig so, hvis man ikke kan smide de andre søer fra truget.........

Så du viser bare den herlige gut, hvad du har at byde på, ud og køb en kjole, på med det frække lingeri, op med håret og på ham.........

Falder han ikke for din charme, selvtillid og det lækre hår, så er han da en klovn og så kan de andre beholde ham. Næsen i sky og på ham.

Ellers må vi jo slå os sammen og lave en profil til dig, der bare siger Bingo, her er kvinden i dit liv.

Jeg har opgivet, kan sq ikke finde en mand, der ligner Antonio Banderas og mindre kan IKKE gøre det.

( og hvad skal man btw med mænd, de fylder, de kræver ind og de koster penge)

Kommentar
Fra : AltVarOptaget

Dato : 18-07-05 10:12

erling_l -->

Jeg tror ikke din ven taler sandt. Måske er det pigerne der ikke vil være kæreste med ham af den ene eller den anden grund.
Og så disker han på med en sjov historie til omgivelserne.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-05 10:19

ja ja maj_britt, og hvis du ligner Kate Bush, så tager jeg med på bakken
Og jeg vil jo sælvølig nødigt være gratis, folk kunne jo tro , at jeg er en billig fyr.
Men dine tanker til Hanne, de er ok. jeg møder gerne op, ja jeg er jo ikke en Antonio, men til gengæld ved man hvor jeg er
Nej Hanne, mine børns mor vil ikke kunne lide det.
Men fristet, det har man vel lov at være, ja kjoler klæder nu bedst på hunkøn, og og og,, ja jeg siger ikk' me'r.

-> AltVarOptaget, om det er sandt eller ej, det virker genkendeligt, for mig..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-07-05 10:29

Ligner Kate Bush????????? Nope, men jeg har masser af musik af hende, kan det ikke udligne forskellen?

Hvis du så har set en film med Antonio, så er grundlaget for et langt liv samemn sq da lagt.

Nu skal jeg nedlægge min havestue, tænk, min knægt på 20 arbejder, det vil jeg sq ikke gå glip af at se på...........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 10:33

Jam, han si'r, at han ikke tænder på lækkert lingeri

Jeg tror sgu også, han bare vil dø af grin, hvis jeg stillede op i lårkort kjole og intet andet!

Nu er jeg jo ikke en af de helt små, vel

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 10:34

var den, jeg ville ha' brugt

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-07-05 10:46

Jamen, så er vid kjole og slet ikke noget indenunder.........jeg sagde da ikke den skulle være kort, vel?

Næ Hanne, vær dig selv og kan han ikke falde for det, så lad ham rende og hoppe....

Nu gider knægten ikke lave mere, der gik en sky for solen, se selv, mænd er ikke til andet end pynt

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-07-05 11:15

erling_l -->

Jeg tror ikke din ven taler sandt. Måske er det pigerne der ikke vil være kæreste med ham af den ene eller den anden grund.
Og så disker han på med en sjov historie til omgivelserne.

Bliver nødt til at bekræfte, at han i vid udstrækning taler sandt. Jeg kan vist godt siges, at have været så gode venner med ham, at jeg har oplevet det tit. Det kan dog også bekræftes at han nu - langt om længe - har fået sig en kæreste og har haft det et par år, men det holdt faktisk hårdt - meget hårdt.

Han havde på et tidspunkt lejet sig ind i kælderen hos en anden af vores kammerater. Der boede han i et par år, og havde hele kælderetagen for sig selv. Alligevel har postbudet åbentbart troet, at der var noget mellem de 2. Så da en helt tredje kammerat sendte brev hjem fra Kina, hvor de begge 2 stod på som modtagere, løftede posten øjenbrynene og stirrede forstående på min kammerat, mens han meget sigende udtrykte: "Der er brev til JER". Min kammerat var i alt fald ikke i tvivl om, hvad posten mente, og da hverken han eller udlejeren ville have et sådant rygte siddende på sig, kontaktede de øjeblikkeligt et par af veninderne og bestak dem (med 6 flasker rødvin) til at komme på besøg mindst 3 gange de næste 2 uger, så alle kunne se, at de trods alt var til det andet køn

Akja - en skam han nu er flyttet til den anden ende af landet - han var s'gu' godt nok af og til i stand til at give mig en alternativ oplevelse.

Nå - undskyld Camillasmoster - havde ikke meget med din streng at gøre, men ville altså lige kommentere Altvaroptaget

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 18-07-05 11:16

Ja, vær dig selv og vær sikker på hvad du søger efter!

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 18-07-05 17:10

Jeg tror - desværre, at det har noget at gøre med, at så megen dating i dag foregår eller opstår på nettet. Man er anonym, mange har måske i dag ikke den helt store tid eller lyst til at indlede et forhold, som man gjorde i "gamle dage". Ting går så hurtigt, og er man lidt op i årene, og det behøver såment ikke at være meget ældre end i 30'erne, har man måske været igennem et par forliste forhold. Så er det lettere, at gå lige til sagen, og finde ud af, om det er noget man vil "spilde/bruge" tid på. Ulempen er bare, at i "gamle dage" brugte man tid på at finde ud af fælles interesser så som musik, mad, hobbyer, er man til rød - eller hvidvin, ryger/ikke ryger osv .. alle de små ting, der også udgør et forhold. Så for at spare tid, er der nogen, der går "lige til sagen". Og hvis sex virkelig betyder så meget for mænd, så er der vel nogen, der har nået en alder, hvor de er så bevidste omkring, hvad de kræver af et forhold rent sexuelt, og så er det lettere at spørge. Det er i hvert fald min teori efter forskellige oplevelser, hvor jeg også har været udsat for meget hurtige og tidlige spørgsmål om sex, hvor jeg så har spurgt vedkommende, hvorfor i alverden det dog har nogen betydning i forhold til alle de andre "små" ting man kunne lægge vægt på at finde ud af.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-07-05 19:13

Citat
Samtidig føler jeg, at jeg skal leve op til noget. Og det gør mig da nervøs, for hvis det nu ikke fungerer...

Vær for alt i verden dig selv - og lad være med at bekymre dig om at skal leve op til noget som helst. Kan du fornemme, at manden bag skærmen har krav og ønsker, der slet ikke matcher dine - og din personlighed som kvinde, så SKOD ham med det samme!!

Må altså tilstå, at jo mere jeg tænker over dit forehavende Hanne, jo flere fordele kan jeg pludselig se ved begrebet Cyberdating!

Bl.a, at bliver man uvenner med sin kæreste, kan man bare trykke escape

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-05 19:23

Nu vil jeg støve en film op med Antonio Banderas !
Mens jeg jagter videre efter en video ' Kate Bush - Red shoe '
En fantastisk ettimes musikvideo-fortælling.
Som vel egntlig fortæller , at lykken ikke er gjort , selv om ens inderste ønsker bliver opfyldt !

Jamen Hanne dog, jeg mente at kjoler ikke klæder mænd
Resten lod jeg med vilje stå lidt åbent udesvaret hen
Et kjole, kan forvandle en kvinde til en dame,,,,, ups , e'r'r'r'r jeg på dybt vand nu.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-05 19:41

Nope Creamy, en ven fra Norge endte med at gifte sig med med en cyberveninde, fra Boston.
det holdte et ½år. de mødtes i tjat, hvor de begge havde interresser.
Nu jagter de hinanden, og har gjort visse steder til noget al'a et verdensomspænnende cyberse&hør.
Det er et par år siden, jeg tror at de er kølnet af, efterhånden.
De fandt altid stedet hvor dem anden var, da de havde og vel stadig har, en stor fælles cyberomgangskreds.
So as in real live,,,

En god ting ved tjat, er at folk mødes på tværs af kulturer og afstande, og uden tanker på udseende.
Måske ikke så meget mere,, men dengang,,, da nettet gik med ble

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-05 21:51

Hele sommeren går jeg i nederdel...

Det kan åbenbart ikke gøre det

Jeg tror, jeg vil sende de, der siger, at jeg er åhh så sød, dygtig etc., afsted til fremtidige dates.

Så kan de fortælle om alle de ting, fyren vil gå glip af, hvis han ikke synes, jeg er god nok

creamy - jamen, du har jo ret! hi hi

Det vil jeg i fremtiden nyde!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 18-07-05 23:10

Kom lige til at tænke på, natmad, at FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK EN MYG..........jeg HADER myg...........jeg har da mange film med den overlækre A.B., sååååååååå du kan da låne.

Nu går jeg på myggejagt, jeg kan altså ikke sove i samme rum som de små modbydelige blodsugende larmende BÆSTER.

Mens jeg lurer den myg ud, så er der nu noget om snakken, en kjole gør underværker på en kvinde og smid så de strømpebukser UD, langt UD.

nat nat.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-07-05 00:05

Nu forsvandt min kommentar ud i den blå luft

Nå men, jeg ville fortælle maj_britt, at jeg spiser stærke B-vitaminer - dem kan bæstet ikke lide.. altså myggen

Jeg er i tvivl, om jeg skal lukke tråden - der er ligesom ikke noget nyt under solen.

Tak for alle jeres indlæg!!!

Dejligt, når både mænd og kvinder kan "tale" seriøst om dette emne!

Jeg kan mærke, at jeg skal ind i mit indre og rode i noget mere, hmpfr................. man skulle f..... tro, at jeg var teenager igen.

Jeg er ikke nået ét skridt længere med hensyn til mænd

Jeg må se, om jeg kan få en kaffeven, når jeg kommer på plejehjem...

Hvem skal have pointene?

Det skal olefahnoe.

Første mand på skansen!

Dejligt med mandlig opbakning!

Knuz til jer alle!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-07-05 00:07

Tak for svaret olefahnoe.