/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Røde pcudskrifter
Fra : ilgp
Vist : 447 gange
150 point
Dato : 17-07-05 16:21

Hejsa.Hvis en af jer har en printer hp psc 750,så er der måske hjælp at hente for mig.Den er begyndt at udskrive i røde farver.Når jeg justerer blækpatronerne og laver udskrift er det ok.Patronerne er ikke ret gamle så jeg ved at det ikke er fordi den sorte er ved at løbe tør for farve.Og det er originalpatroner jeg har i.Mit problem er også at jeg ikke er god til det engelske.Og når jeg via pc går ind under help,ja så står det hele jo på engelsk.Jeg håber der er nogen som kan/vil hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 16:30

Prøv på en udskrift at gå i egenskaber og sæt den til sort/hvid - så "låner" den ikke af din farvepatron.

Det kunne jo være der er noget galt med den sorte.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 17-07-05 16:45

Jeg har prøvet at udskrive en farvetest manuelt.Og den ser fin ud,også med sort skrift.Det er derfor jeg har på fornemmelsen at det må være noget med indstillingerne.Så vidt jeg kan se er der ikke noget der hedder "egenskaber"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 16:51

Jo - åbn et eller andet dokument.
Gå i filer - udskriv

Så lukker en boks op hvor du kan gå i indstillinger eller egenskaber (kommer lidt an på hvilket program du har åbent)
Der sætter du bl.a. hurtig eller normal udskrivning OG DER kan du også bede den om at udskrive i sort/hvid (hedder muligvis graytone) uanset om den side du vil udskrive er i farver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 16:52

Du kan også bare gøre det samme på den her webside (altså her i din browser) - det er underordnet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 16:53

Du må IKKE blot trykke på printerikonet.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-07-05 17:48

Hej, tror det ville være nemmere at afinstallere det hele, og geninstallere printeren, og opdatere driveren. Har selv en Hp der engang imellem, får et mystisk anfald, af farvegalskab. Men retter sig efter at være geninstalleret.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 17-07-05 17:53

Hej igen.Jeg har prøvet,men der er ikke noget der hedder sort/hvid ( kun på knapper på selve printeren til manuel kopi)
Der er Draft,Normal og Best,og indstilling til papirstørrelse.Det er underligt for den har virket fint hele tiden,indtil for en uge siden.Jeg kan heller ikke se nogen steder hvordan man justerer farverne.Jeg har renset patronerne og justeret dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 17:58

Det andet KAN ikke passe - du skal kunne vælge udskriftkvalitet på komputeren og ikke kun på printeren.

Se nu lige ordentlig efter -

Filer
Udskriv
Indstillinger
Faneblad Papirkvalitet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 18:48

750 er da en plotter (designjet 750) ikke ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 18:52

Nej - det er da en all in one printer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 18:57

Ok men HP 750 er flere ting. Og eks. Autocad kan drille med udskrift hvis farverne ikke er indstillet i programmet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 21:47

hmm mener jeg kan huske noget med at klikke på fanen printerservice og derpå justér blækpatronerne - men regner med du har fundet løsningen nu

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 19-03-06 10:36

Hejsa.Efter ikke at have brugt printeren i lang tid grundet problemer, fandt jeg ud af at der var en fejl på patronen, så problemet er nu løst.Tak til jer alle fordi i brugte tid på at hjælpe mig.
Venligst ilgp

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 19-03-06 10:46

Jeg har efter lang tid hvor printeren ikke er blevet brugt, fundet ud af at der var noget galt med farvepatronen.Har købt en ny og nu virker den igen som den skal.Tak til dem der forgæves prøvede at hjælpe mig.
Venligst ilgp