/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Vis i webbrowser i FP 2003
Fra : kandu
Vist : 463 gange
220 point
Dato : 15-07-05 21:35

Jeg kører windows XP pro, Frontpage 2003 og Internet explorer 6.
Jeg har lavet et hjemmeside (www.jdyrholm.dk), men jeg har fået et problem, muligvis efter inst. af Microsoft Update. Jeg kan håndtere alt andet end "Vis i webbrowser". Klik på den funktion viser hjemmesidenavnet/index.htm, på adresselinien, men ellers kun en tom ramme! Designvisning, html-visning samt eksempelvisning er korrekt, men min browser vil som sagt kun vise rammen.Jeg kan også udgive webstedet uden problemer.
Kan noget gi' mig en ledetråd??

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 15-07-05 22:20

Ved ikke om det hjælper, men hvis du går op i filer, så kan du vælge "vis i webbrowser", forskellen på denne og knappen af samme navn er at man her får mulighed for at vælge hvilken browser man vil se siden i, måske det hjælper at vælge en anden browser, eller blot at vælge den samme en gang til.

Kommentar
Fra : kandu

Dato : 16-07-05 10:54

Til gummianden
"Vis i webbrowser" kan bruges til at vælge, både i knappen og under filer, så det gør ingen forskel. Det specielle er, at når jeg er i mappevisning kan jeg se hver eneste mappe ved tryk på "vis i webbrowser", altså alle andre end lige netop index, og det må der jo være en eller anden grund til, som jeg ikke kan få øje på.
Men det var da et forsøg.

m.v.h. Jørgen