/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvor ligger 3`ende af byen.
Fra : smxxx
Vist : 418 gange
20 point
Dato : 15-07-05 20:08

Hvor ligger 3`ende af byen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-07-05 20:11

I den 3'de ende af byen.

Man kunne også sige at hvis du ikke befinder dig i den ene eller den anden ende af byen, så er du der.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-07-05 20:23

Tja det skulle ikke undre mig, men svaret ?????
Tror man skal matematiker, eller deromkring.
Flere gode svar???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-07-05 20:26

Hvis den korrekte løsning på den med "den anden ende af byen" som du sagde var: I den anden ende af byen, må mit svar: "I den 3'de ende af byen", da også være det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 20:28

Oppe i byen er jo hverken den ene eller den anden ende.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-07-05 20:34

Gode svar, men ville gerne have et teoretisk svar på muligheden, da jeg heller ikke ved, svaret.
Med mindre der kommer et svar på, at supermand, lige har været der / her / hvor ????
Eller som i tegnefilm, men handler det ikke om at være i 3 dimensioner.
For man kan vel ikke være et sted, og,,,,,,,,så render jeg tør

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-05 20:57

Der kan ikke svares, da den ene eller den anden ende slet ikke findes.
en by strækker sig ikke fra den ene ende til den anden ende, men fylder i flere retninger.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 15-07-05 21:41

fra start til slut.. er der kun 2 ender.. der findes ikke en 3. ende.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 07:32

Tror den ligger ved siden af et kvarter?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-05 11:16

hmm - hvis man tænker på for eks kbh - så er der jo fire "ender" - alt efter hvor man befinder sig er det så et spørgsmål om at finde vej til en af de to der IKKE ligger i den anden ende - men th eller tv

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 16-07-05 11:46

Når du går fra den ene ende af byen til den anden, har du selv den tredie med

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-07-05 11:53

Fine ende - pæne ende - fredelige ende - kedelige ende - spændende ende - farlige ende - frække ende....

Den tredje .. hmmm.. ned eller op - grave eller tagene...

Ende af Byen...:: http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22ende+af+byen%22&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

Godkendelse af svar
Fra : smxxx

Dato : 28-07-05 23:54

Tak for svaret ans.
Tror du kommer nærmest, med en umulighed.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 00:30

Tak

Kommentar
Fra : windows

Dato : 02-11-05 18:56

sjovt spørgsmål hørte et noget ligende med( hvor langt er et boligkvarter)

Kommentar
Fra : windows

Dato : 02-11-05 18:56

sjovt spørgsmål hørte et noget ligende med( hvor langt er et boligkvarter)