/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Ubegrænset forbrug med ISDN???
Fra : Lars4001
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 07-10-02 23:26

Hej!
Jeg tænkte på om det ikke kunne lade sig gøre at få lavet så man har frit forbrug med en ISDN forbindelse?
Evt. Hvad koster det?
Hvilken udbyder kan levere det?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 07-10-02 23:34

ikke umiddelbart og en ADSL forbindelse er jo også at foretrække.

KOntakt de store leverandører : TDC, Tiscali, Cybercity, Telia og Tele2

Pris fra ca. 385 og op om måneden for fri trafik

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 23:57

Hvis du gerne vil beholde din ISDN, så kan ADSL og ISDN godt kombineres

Kommentar
Fra : Bulldog

Dato : 08-10-02 00:21

Du kan godt få en flatrate ISDN2 fra TDC. Jeg ved ikke hvad det koster.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 19:53

"Lars4001" <Lars4001.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:msFo9.84433$Qk5.3792589@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Jeg tænkte på om det ikke kunne lade sig gøre at få lavet så man har
> frit forbrug med en ISDN forbindelse?
> Evt. Hvad koster det?
> Hvilken udbyder kan levere det?

Pt. mener jeg ikke der findes nogen der udbyder din efterlysning. Det
nærmeste må være f.eks. NetTid 80 der giver 80 timer pr. måned (du kan spare
nogle til næstkommende måned) Bruger du mere end 80 timer er der minuttakst.
(Noget lignende findes på http://zillion.dk/artikel.php?id=31487 Her er det
blot lavere minuttakster)

________________________
Jakob Houkjær
Jeg repræstenterer med dette indlæg ikke TDC Internet A/S

Kommentar
Fra : Lars4001

Dato : 08-10-02 23:24

Hvordan kombinere du ADSL og ISDN???
Hvad koster det?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 21:12

"Lars4001" <Lars4001.news@kandu.dk> wrote in message
news:msFo9.84433$Qk5.3792589@news010.worldonline.dk...

> Jeg tænkte på om det ikke kunne lade sig gøre at få lavet så man har
> frit forbrug med en ISDN forbindelse?
> Evt. Hvad koster det?
> Hvilken udbyder kan levere det?

http://www.bredana.dk/internet/isdn.htm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 22:18

"Lars4001" <Lars4001.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:msFo9.84433$Qk5.3792589@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Jeg tænkte på om det ikke kunne lade sig gøre at få lavet så man har
> frit forbrug med en ISDN forbindelse?
> Evt. Hvad koster det?
> Hvilken udbyder kan levere det?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

TDC kan levere, hvad de kalder nettid 20, nettid 30 og nettid 80 til faste
priser pr. måned, Tallene (svjh dem) betyder henholdsvis 20 timer, 30 timer
eller 80 timer pr. måned. Eventuelt overskydende timer overføres til næste
måned. Din opkobling bliver imidlertidig ikke hurtigere end de såkaldte
64/128 kbs, hvor dobbeltopkobling naturligvis koster dobbelt tid.

Mvh
Karsten Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 22:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3da33bf3$0$77080$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> http://www.bredana.dk/internet/isdn.htm

En TDC-partner der trænger til at få opdateret sin hjemmeside.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 04:51

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3da34e89$0$77096$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> > http://www.bredana.dk/internet/isdn.htm
>
> En TDC-partner der trænger til at få opdateret sin hjemmeside.`

Hehe, det står ellers flere steder

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-10-02 14:38

Hej Lars.

Check lige Cybercity - deres pakke ser ud til at være noget billigere end
TDC (hvilket ikke kan undre.)

Format C:

"Lars4001" <Lars4001.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:msFo9.84433$Qk5.3792589@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Jeg tænkte på om det ikke kunne lade sig gøre at få lavet så man har
> frit forbrug med en ISDN forbindelse?
> Evt. Hvad koster det?
> Hvilken udbyder kan levere det?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-10-02 17:18

> Check lige Cybercity - deres pakke ser ud til at være noget billigere end
> TDC (hvilket ikke kan undre.)

Pssssh Cybercity og min bare de kræver opkaldsafgift det gør TDC da
ikke, hvilket jo heller ikke undre nogle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-10-02 18:20

"Tiny" <Tinybams@hotmail.com> wrote in message
news:3dac3fd1$0$79617$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Pssssh Cybercity og min bare de kræver opkaldsafgift det gør TDC da
> ikke, hvilket jo heller ikke undre nogle

Kan CC ringe op ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-10-02 19:05

> > Jeg tænkte på om det ikke kunne lade sig gøre at få lavet så man har
> > frit forbrug med en ISDN forbindelse?
> > Evt. Hvad koster det?
> > Hvilken udbyder kan levere det?

Jeg dumper lige ind midt i tråden ....

Jeg har fået isdn for godt en måned siden. Jeg kunne ikke finde noget
fuldstændigt flatrate på ISDN. De forskellige forudbetalte "pakker" kiggede
jeg efter bedste evne igennem og endte med TDC nettid. De vigtigste grunde
til at det blev tdc (og ikke tiscali (min tidligere ISP) eller andre)

- Forbrug gøres op per måned (ikke dag/uge)
- Ikke brugte minutter kan overføres i op til 2 måneder

> Check lige Cybercity - deres pakke ser ud til at være noget billigere end

Da mit forbrug er koncenteres på få dage (hjemmearbejdsdage og weekends) er
Cybercity ikke for mig. Citat:"Du kan ikke overføre overskydende minutter
fra den ene dag til den anden". Jeg kan ikke lige huske hvad der var "galt"
med tiscalis produkt men det var noget lignende.

Mvh
Anders Majland

Kommentar
Fra : sgweb

Dato : 02-05-03 22:50

hvorfor køber du ikke ADSL ?