/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Netværks Overvågning
Fra : Doodie
Vist : 513 gange
74 point
Dato : 08-07-05 12:50

Hej..
Jeg har et lille problem med min computer, fordi den tager ufattelig meget Internet op.
Jeg leder efter et program, hvor man kan se hvilke processer der bruger Internet og hvor meget de bruger.
Har været I gennem en del programmer, me kan bare ikke finde noget der virker.
Har Win2000 Pro.
Tak På Forhånd

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 08-07-05 14:11

Hej Her er 2 programmer der viser næsten alt der sker på dein PC:

http://www.belarc.com/End-User_Products.html
eller Everest home http://www.lavalys.com/

Kommentar
Fra : Doodie

Dato : 08-07-05 14:32

Det er bare programmer der fortæller hvad du har I din computer, og hvilke versioner du har af de forskællige programmer.
Leder efter et program der kan se hvilke programmer der bruger internet.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 74 point
Dato : 08-07-05 14:43
Godkendelse af svar
Fra : Doodie

Dato : 08-07-05 18:19

Tak for svaret Manse9933.