/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hurtigt bredbånd
Fra : donnydk
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 01-07-05 03:31

Hejsa jeg står her og er ved at starte en netcafe op men skal jo ligesom bruge noget internet. men 10mbit er vel ikke nok men er der nogle der ved hvor man kan få en forbindelse der er ca 50mbit??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-05 05:04

Hmmm? Fandt denne netcafe http://www.pentagonnetcafe.dk/
De har en 2.3 mbit forbindelse til 40 PC'er, så hvorfor skal du bruge 50 mbit?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 01-07-05 08:15

Hvis ikke alle skal hente film samtidig, så er 10 Mbit mere end nok. Men skal der spilles skal du også tænke på opload, eller er det 10 Mbit/10Mbit

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-05 15:51

flyt til sverige! Dèr ka de det der med forbindelse!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-05 16:24

Hvis man begynder med ulovligt download på en netcafe, så bliver den nok hurtigt lukket og fulgt af et kæmpe erstatningskrav? Så hellere lave et pizzaria og ansætte noget sort arbejdskraft, det kan vist bedre betale sig

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 01-07-05 17:41

heeh jeg skal bruge så meget hastig hed som muligt da der samtidig skal køres webserver ol. men hvis i mener at 10 mbit/10mbit kan klare at der sidder 20 mennesker og spiller på nettet så er det jo alle tider mange tak

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 01-07-05 17:43

men er der så nogle der ved hvor jeg kan få sådan en?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-05 17:48

Tjah TDC kan da levere det!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-07-05 09:03

Og så kan du da altid opgradere, der som det viser sig, at det er for lidt båndbredde.

A-pro-pos datastue og pizzaria - en kombination hvor man måske kan brænde nogle pizza-cd'er

Kommentar
Fra : OleSahl

Dato : 10-07-05 21:23

Du skal have kontakt til TDC erhverv de kan levere kobber linier på op til 12 Mbit/s
og fiber linier fra 2 Mbit/s til 1 Gbit/s
Se mere her http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_fast

Mvh. Ole Sahl

Godkendelse af svar
Fra : donnydk

Dato : 12-01-07 20:59

Tak for svaret e.c.