/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem spiller hvornår ?
Fra : Trine08
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 01-07-05 01:04

Hej

Findes der ikke en hjemmeside hvor man bare kan skrive band navnet ind..og vupti, så for man deres tune' liste ?

Altså: Madonna - søg - og vupit - Hun kommer til Kbh den 8/2 06 eks ?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-05 02:31
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 08:10

Hvad med simnpelthen at bruge Google - Avanceret søgning - Sprog Dansk - Kun de der er opdateret indenfor det seneste ½ år. og så søge ord Madonna. Hvis hun har turne i danmark kommer det garanteret frem så.

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 01-07-05 16:18

Bandets egen hjemmeside. Alle bands med en hjemmeside har en 'tour dates' side.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 02-07-05 00:10

jaa... men det hjælper mig ikke meget hvis det er et fransk band jeg søger efter,, kan jo ikke læse deres hjemme side

arne< kan jo også være jeg kunne rejse til paris for at komme til en konsert.
Er sgu trods alt billiger end at køre over broen herhjemme

Jeg leder mest efter Mickey 3D deres tune og Keziah Jones tune - uanset om det er i frankrig eller DK

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 24-01-06 23:12

Tak for svaret tedd.
Undskyld det er så forsinket.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-01-06 23:19

Jo tak