/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Hjælp til markedsføring? Bil-salg
Fra : martinussen
Vist : 801 gange
200 point
Dato : 30-06-05 20:32

Hej kandu-bruger

Jeg har startet et firma som hjælper folk med privat bilsalg, men da jeg jo er både helt ny og studerende, er der ikke det store budget, men tænker om der ikk er nogle kloge hoveder herinde som vil hjælpe mig igang?

Jeg har desværre ikke budget, til at I kan få noget for det..

Jeg vil helst kunne diskutere ideer om markedsføring over msn.. Altså helst ikke have det her på kandu.dk.

Nogle venlige mennesker som vil hjælpe?

Jeg kan kontaktes på MSN: henrik@martinussen.com

Mvh
Henrik F. Martinussen

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 30-06-05 20:47

Hvis du skal leve af det kan vi andre vel også - eller er det bare gratis arbejdskraft du vil have.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-05 21:00

Du er jo igang, endda med mange medarbejdere.
Hvis dine medarbejdere ikke ved noget om salg og markedsføring - så vil jeg da ikke betro et bilsalg til dem.
Men du vil måske bare fortælle om din gode idé med salgsannonceformidling.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-07-05 07:13

Citat
Altså helst ikke have det her på kandu.dk

Næhhh! Selvfølgelig ikke, for kom der en 100% skudsikker opskrift... ja så ku' vi jo alle zuzammen jo leve af det
Eyvind... du har nok så ret

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 01-07-05 11:10

#Refi - der er ingen penge at leve af indtil videre, alle pengene bliver brugt til reklamer, så der kan komme flere kunder. Men man kunne vel godt indgå en aftale, med at hvis der var en som hjælp med markedsføring, så kunnne personen få et hvis antal procenter, hvis det kører godt..

#Ejvind, jeg vil mene der er forskel på at lave en god salgsannonce, og en god annonce for at få nye kunder. Men ja, har også en af dem, som er rimelig god til det, men han er taget på ferie, og jeg ville gerne have skydt en kampagne i gang i mit område.

#CLAN - Det er jo det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-05 11:16

Hmmmm - Beklager jeg har rigeligt at rive i

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 12-07-05 21:01

Tak, refi. Nu har jeg fået lavet noget, fik kontakte en bekendt som hjalp..