/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Drivers & Utility (HJÆLP)
Fra : Hypacia
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 26-06-05 12:05

Hej Kandu.Dk.

Jeg har et lille problem, jeg har lige gendanet min computer, da jeg så stater computern op og propper Drivers & Utility cd'en i siger den:
This program only works with Windows XP or Windows 2000! Dieses Programm arbeitet nur unter Windows XP.

Så lenge jeg ikke kan så den cd instaleret, kan jeg ikke høre musik for jeg har igen driver til lydkortet.

Håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-06-05 12:12

hvilket styresystem bruger du ?????????

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 26-06-05 12:14

Windows Xp Home.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 12:46

Det betyder vel ikke så meget at den gør dig opmærksom på hvilket styresystem der er nødvændig for at bruge CDen.

Starter Cden ikke, eller hvad.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 14:00

Enten er dit XP home Engelsk/Tysk eller din sp2 er Engelsk/Tysk
Servicepack skal være samme sprog som det program som er i comp.

Har du brugt gendannelsespunkt eller er det en recovery CD du har brugt til at gendanne.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 26-06-05 14:41

Her prøvet noget lignende, prøv at åbne filerne pc skiven enkeltvis.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-05 15:05

Hvad mener du med gendannelse?
Prøv at sætte CD'en i og gå ind under Start > Kontrolpanel > System > Hardware > enhedshåndtering! Hvis der findes et lydkort der så prøv at højreklik på det og Opdater driver!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 26-06-05 15:12

Kan han også gøre, men det hjælper ikke så meget, hvis driveren ligger på den cd, der ikke kan afspilles.
Har du opdateret fra MS, jeg mener at huske, at der også kunne være problemer med den gamle mediaplayer.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 07-07-05 23:40

Heller ingen svar på tiltale.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-05 08:12

Hypacia er du taget på ferie - ingen kan komme videre hvis du ikke melder tilbage