/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvad hedder denne sang ?
Fra : Zebequit
Vist : 238 gange
100 point
Dato : 24-06-05 14:06

De synger bla.

hvis din far giver dig lov vil du så med mig ud i skoven, og din mor siger ja ja
og så synger de et eller andet med Men de kender squ da ikke mig.

mener den er på en Cd der hedder street 2 ..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 14:10

Den hedder "Er du Jol Mon" og er med Kim Larsen fra hans Soloplade Værsgo.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-06-05 14:11

Hmm..
Et gæt: Bikstok Røgsystem - Dk's Koner

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 14:11

Der er lige kommet en Cd med andre danske sangere der hedder Værsgo 2, der er den også på, men det er altså Kim Larsens sang.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-06-05 14:12

Nå for søren
Det var også bare et gæt

Kommentar
Fra : Zebequit

Dato : 24-06-05 14:18

Det er den sange der ligger på værsgo 2 jeg leder efter og det er nummer 9 på cd´en ..

Kommentar
Fra : Zebequit

Dato : 24-06-05 14:22

sanger hedder "hvis din far giver dig lov" ..

Har fundet den ..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 14:37

Det kalder de den og det er forkert. Det er Kim Larsen der har skrevet teksten og det er hans titel der er den rigtige. Altså "Er du Jol Mon"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 14:40

Undskyld. Det var squ en grim huskefejl. Den Hedder "Hvis din far gi'r dig lov" Endnu engang undskyld.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 14:44

Men lidt ret havde jeg da: Den er skrevet af Kim Larsen og udkom første gang på hans sololp "Værsgo".

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 14:49

Som undskyldning vil jeg tilbyde dig originalnummeret med KL hvis du lige kortvarigt lægger din MSN-adresse ind i din profil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-05 15:14

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 15:26

Nå for fanden. Det vil jeg så ikke alligevel. Jeg risikerer squ at Emsige Ans anmelder mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-05 15:44

Hvad du, arne.jakobsen, sender af ulovligheder via MSN er jeg ikke interesseret i.

Men jeg har i flere tråde læst at de brugere, der har "benyttet" sig af din venlighed , via MSN har fortrudt.

Men det er jo ikke noget nyt under solen, at du gerne vil have point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 15:55

Jeg fatter ikke hvorfor du IKKE anklager de andre på Månedens Top10 på samme måde som du anklager mig. Vi svarer på mange spørgsmål, derfor har/får vi mange point. Er Rønnebærrene sure? Din forfølgelse af mig er alt andet end sympatisk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 15:57

Nåh nej, du er jo også selv på listen.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 24-06-05 16:25

jeg vil også lige være med det er tue Hest der synger eller retter ødelægger den på en ny CD værsågo 2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-05 16:46

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=305346

Så må det være nr. 9 på den CD.

På den CD er den med Juncker.

Tue Hest

Han hedder Tue West og på den samme CD synger han "De Fjorten Astronauter"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-06-05 16:51

Du har ret Ole. SÅDAN ødelægger man den, men vi er jo nok "For Gamle"

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-06-05 20:26

Yes yes som de andre skriver.

Sangen er Kim Larsens "hvis din far giver dig lov"

I øvrigt en meget god sang hehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-05 08:22

Zebequit

Når ellers AJ er færdig med sine skydeteltbesvarelser af et spørgsmål, så vil jeg på det kraftigste advare dig i mod at give din mailadresse mv. til arne jakobsen, eller i det hele taget kommunikere privat med ham.

Han har her på Kandu tidligere på den mest svinske måde misbrugt folks tillid og videregivet til Kandu, hvad de i tillid til ham har fortalt i mails og MSN.

Hans moral desangående kan falde i gennem perforeringen på et frimærke.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 25-06-05 12:17

Zebequit Giv pointene videre ellers er de spildt og spørgsmålet ikke lukket!

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 27-06-05 20:06

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-05 20:35

coincident

Point er altid "spildt" når en bruger er kommet med et indlæg, men der står ingen steder, at et spørgsmål skal lukkes