/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Til lykke med sejren i dag....
Fra : ks9000
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 01-10-02 15:51

'summer' skriver i et tips:

<Det var ikke helt uden virkning at du fik 575 point af ks9000 i denne kategori.
1055-575= 470 Så havde chancerne nok ikke været så store.
Da du jo siger du er ligeglad med pointsystemet på Kandu, nægter du sikkert at modtage "præmien", som månedens "bedste".
summer>

Kære 'summer', man kan altså godt være ligeglad, ja endda modstander af et system (pointsystemet) og så alligevel modtage en præmie, hvis man er uheldig at vinde.

Jeg vil da sende et ægte til lykke med præmien, som jeg tilsyneladende er årsagen til, at 'rellom' vinder.

Jeg synes, at det er fair nok, at den jeg giver mine point, vinder. Nu skal jeg så bare have fundet vedkommende, der skal have mine opsamlede point i oktober md. *S*

Hilsen
Knud

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 01-10-02 16:03

hmmmm....

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-02 17:03

en sær underforstået, og mærkværdig stemning der er herinde - man må da ikke håbe jeg nogensinde vinder noget herinde *S* ( er osse en af dem der synes disse point er fjollede ) men jeg og andre kan jo ligesom ikke undgå dem.

( kunne ellers godt bruge en blender nu jeg er blevet "pindsvine-plejemor" )

Ha det godt alle

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-10-02 19:16

Hej Knud

Mit temperament er ikke sådan indrettet, at jeg lader mig påvirke af enkelte andre brugeres mavesure nid og nag.
Jeg vil derfor ganske kort bekendtgøre følgende:

Jeg er MEGET GLAD for præmien - især fordi jeg ikke har en blender i forvejen - og det første jeg vil gøre, når jeg modtager den, er at lave Tariliex´ banan milk shake. :)

De bedste hilsner
Rellom

PS! Iøvrigt vil jeg sige dig tak, fordi du oprettede dette spørgsmål. Ikke fordi jeg gerne vil svare på Summers tip, for det synes jeg ikke, det er værd. Til gengæld vil jeg meget gerne benytte lejligheden til at takke kandu.dk for et FANTASTISK GODT FORUM. - Hvilket jeg altså også mente, INDEN jeg blev udtrukket som præmievinder. :)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-10-02 19:47

Hm, min veninde insisterer på, at jeg skal gøre opmærksom på følgende: Hvis jeg ikke havde fået point fra dig, ville jeg som udgangspunkt have haft 3655 - 575 point = 3080 point og dermed stadig gode vinderchancer. Men jeg tror nu godt, folk selv kan gennemskue Summers platte demagogi.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-10-02 20:08

Hej nok engang Knud

Nu må du ikke opfatte det sådan, at jeg anser de pont, jeg fik fra dig, som andenrangs.

I det pågældende tilfælde slog jeg jo et kraftigt slag mod det samme, som jeg tager afstand fra nu: enkelte brugeres evindelige mistæneliggørelse af andre!

Så faktisk er jeg både meget glad for og meget stolt af dine point.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-10-02 20:10

Mistæneliggørelse = mistænkeliggørelse. (Ellers skriver Summer bare et tip om, at jeg ikke kan stave)

Kommentar
Fra : lsf

Dato : 02-10-02 00:49

er det point i vil have så prøv at kigge lidt på dette spg.
http://www.kandu.dk/dk/spg/6662

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-10-02 01:13

Hej Fnollerpige

Jo mere jeg tænker over din kommentar, jo mere ærgrer den mig.

Du skriver: "en sær underforstået, og mærkværdig stemning der er herinde
- man må da ikke håbe jeg nogensinde vinder noget herinde."

Men sådan er det jo slet ikke. Rent faktisk dækker din beskrivelse kun et
lille bitte mindretal af brugere. Langt de fleste brugere er venlige og ordentlige
mennesker - ganske ligesom du selv.

Så glæd dig dog over det - og tag de få kedelige typer fra oven og
nedefter!

Ikke mindst bør du glæde dig til den dag kommer, hvor du selv vinder
månedens præmie - for det er RIGTIG RART.

Og når du ved med dig selv, at du ikke har snydt dig til så meget som
et eneste af dine point - kan det så ikke være lige meget, hvad en
eller anden "summer" mener?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-10-02 06:12

Klog kommentar e.p.

Hvad skal man ellers sige til en type som summer..
Hans store mester har vist glemt at fortælle ham, hvor i hans store bog der står noget om at misundelse er en grim ting.
Det er da pudsigt, at en person som summer, der har så travlt med at belære andre om ret og uret, garneret med tonsvis af citater fra bogen - parret med sjove hjemmelavede "beviser", ikke skulle være stødt på noget, der fortalte at misundelse er en grim ting. Det kan selvfølgelig være en brist fra tidligere!!
Puhhhh ha....... siger jeg bare. Det burde give en grim smag i munden.

Til Rellom
Du har ret. Folk kan sagtens gennemskue bibelplatuglen, men han er da lige som en byld et vist sted - harmløs, men møgirriterende.

Ram2

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 02-10-02 09:32

klog eller ikke klog......
summer kommer (det rimmer) fra eksperten.dk så der er ikke noget at sige til hans syn på sagen....Jeg har haft, og har stadig svært ved ikke at kommentere (og dermed lege politibetjent)

Men når man så opretter et nyt spørgsmål med 100 point

det er lidt hmmm..... Dog ville jeg ikke kommentere det da jeg selv syntes at jeg bruger rigelig tid på det !!!!
færdig - slut herfra

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-10-02 09:33

Rellom, du har så evig ret, jeg må være blevet påvirket af malurten i bægeret - har ikke været kommet her så længe, men fandt i hvert fald meget hurtigt ud af der var lidt "spooky" herinde ( blev så eftertrykkeligt overfuset, fordi jeg "glemte" at give et spørgsmål en sigende titel !! ) - og er så sådan blevet lidt forsigtig.

Men du har ret, det er dumt at lade de få, ødelægge det for de mange. Selvfølgelig er det rart at vinde - bare skide ærgerligt med dem der så fedter deres barnlige frustrationer af på een på den måde ( jeg har fra sidelinien flere gange set/ læst mindre pæne og rare kommentarer )
Jo, naturligvis er det ligemeget hvad "de mavesure" egentligt mener - tror bare jeg lige skal lære at gennemskue, og mest af alt lære at skelne imellem hvad jeg skal reagere på og hvad jeg blot skal lade passere

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-10-02 13:38

Hej Fnollerpige

Du har ret i, at det godt kan være svært at skelne imellem hvornår man
skal reagere, og hvornår man blot skal lade passere.

Selv reagerer jeg - næsten - altid, når nogen på et uunderbygget
grundlag beskyldes for snyd med point. Og altså ikke kun, når det
- som nu - er mig selv, det går ud over.

Det tager jeg snarere mere roligt.

Så "skide ærgerligt" vil jeg ikke kalde det. Lad os hellere kalde det et
mindre irritationsmoment. Mere synes jeg ikke man skal lade sit humør
spolere af sådan noget som Summers såkaldte "tip", som jeg jo VED
er det rene shit.

Det mest belastende er næsten, at min veninde er aldeles rasende
- dog heldigvis ikke på mig.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-10-02 14:34

Rellom - tja måske os kvinder farer mere i flint over den slags mennesker end i mænd gør *S* - kender det så udemærket

Godkendelse af svar
Fra : ks9000

Dato : 03-12-02 05:49

Tjahh - hvorfor ikke.
/Knud