/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Spanish Fly - ulovligt at sælge i DK?
Fra : SandraFalk
Vist : 2949 gange
107 point
Dato : 13-06-05 11:33

Er disse erotisk stimulerende dråber "Spanish Fly" ulovlig at sælge i DK?
De indeholder: Vitamin C, Yohimbine ascorbaat, Natrium Methyl Paraben, Natrium Ethyl Paraben, Natrium Propyl Paraben, Ethanol(ethylalcohol<5%vol), vand.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 11:36

Der skal du nok have fat i enten levnedsmiddelstyrelsen eller medicinalindustrien.
Hvis de ikke findes på det danske marked er det sikkert fordi de ikke er lovlige.

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 13-06-05 11:39

Jeg ved ikke om de findes på det danske marked...Jeg ved at man kan købe nogle kapsler der indeholder yohimbine i DK, men ved ikke om man skal have en tilladelse eller noget for at sælge det??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 11:44

Tilladelse skal du have under alle omstændigheder.
Er det noget du vil importere?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 117 point
Dato : 13-06-05 11:49
Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 13-06-05 11:55

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 12:05

Selv tak