/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min mic larmer!
Fra : Jonner2be
Vist : 1724 gange
60 point
Dato : 10-06-05 22:38

Du skal helst vide lige om Counter-Strike før du læser det...
Jeg har købt min en ny computer her for lidt tids siden, som jeg selv har lavet sammen med min lære på den hardware afdeling som jeg går på! Så jeg er ikke nøb hvis det er det du tror!
Jeg har et sandberg headset (faktisk 2!) det duede fint på min gamle computer, aldrig nogle problemmer med det! Men nu skratter den HØJT når jeg sidder på Ventrilo og starter Counter-Strike.. Den skrattede så højt at jeg sprang en af mine spille venners bas højtaller.. og det kræver en reboot at få den tilbage normalt!
Min lærer tror at det er fordi Counter-Strike har den egen lyd driver, og den fucker noget op!
Jeg har testet det med den anden mic jeg har og det er det samme!
Mit lydkort er det onboard lydkort fra motherboardet K8N Neo4 Platinum/SLI...
Lyddriver er en "Sound Blaster Live! 24-bit"
Jeg har prøvet næsten alt, og nu ved jeg ikke hva jeg skal gøre...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-05 22:43

Uden at kende dit spil og dit grej - vil jeg gætte på at du skal bruge det medfølgende lydprogram til at justere micorfon forstærkningen (indgangen)
Bare en tanke.

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 11-06-05 14:31

(CPU) 1-AMD , 2010MHz (0% Load) "AMD 64bit Athlon 3200+"
(Netværk) #1 (NVIDIA nForce Networking Controller - Miniport til Packet Scheduler (10Mb/s) 0.95MB In, 0.12MB Out)
(OS) Windows XP Professional, Service Pack 2 (5.1 - 2600)
(Skærm) 1280x1024 32bit 60Hz
(GFX) NVIDIA GeForce 6600 GT
(RAM) 290/1024MB (28.32%)
(HD: C) 74.55GB
(Heatset) Sandberg PilotSet

Kommentar
Fra : steno

Dato : 12-06-05 21:47

jeg vil nok mene problemet er at du skal gå ind i (Lydstyrke) og fjerne Mikrofon-forstærkning, så burde det meget gerne virke men hvis du ikke ved det så husk lige at sætte Avancerede Indstillinger til.