/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Viceværtservice i KBH
Fra : tjantzen
Vist : 794 gange
100 point
Dato : 10-06-05 07:35

Hej!
I vores opgang har vi tænkt os at opsige aftalen med vores nuværende viceværtsfirma pga utilfredshed med deres arbejdsindsats.
Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre, at der er nogen, som bruger et viceværtsfirma i KBH-området, som de kunne tænke sig at anbefale.

Jeg er med andre ord på udkig efter navne på nogle viceværtfirmaer, som I selv har haft gode erfaringer med.
på forhånd tak

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-05 15:12

Vidste slet ikke noget sådan eksisterede - normalt har hver byggeri jo sin egen.

Hvorfor ikke lade en af beboerne agere vicevært og derved få gratis husleje eller hvad ved jeg i plejer at betale for det.

Er det ejerlejligheder? Ellers er det jo normalt ejerens ansvar at hyre en sådan.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-06-05 16:42

Sos Ejendomsservice Aps
Immerkær 27
2650 Hvidovre

Tlf: 70 27 40 45

Dana Ejendomsservice A/S
Islevdalvej 144
2610 Rødovre
Tlf.: 44 92 99 70

Fax: 44 92 99 07

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 11-06-05 09:34

Jak for svarene.
Ja det er ejerlejligheder. Og vi hyrede dem i sin tid, da vi ikke kunne få den private viceværtordning til at virke.
Så nu har vi et firma til at vaske trappe, slå græs, rydde sne og feje fortovet....

@ rotw!
Tak for adresserne men kender du noget til dem og vil du anbefale dem?
mvh
thomas

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 12-06-05 09:24

kender begge to har en del af de ejendomme jeg kommer på

Godkendelse af svar
Fra : tjantzen

Dato : 12-06-05 10:42

Tak for svaret rotw.

Så vil jeg kigge nærmere på dem.

mvh
Thomas