/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rengøring på Frederiksberg
Fra : Oldboston
Vist : 598 gange
120 point
Dato : 08-06-05 17:12

Er der nogen, der kender et godt lille rengøringsfirma, der kan påtage sig en engangsopgave med rengøring af ca. 100 m2 lokaler på Frederiksberg? Det skal være solide folk, der kan rykke hurtigt ud.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 08-06-05 20:06

Mig. Har et ejendomsservicefirma på Østerbro. Hvad skal der rengøres?

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 08-06-05 22:59

Hej Syllemus......kan du ikke skrive din mailadresse, så skal jeg fortælle detaljerne, det er ca. 80 - 100 m2 kontorlokaler og loftsrum i nærheden af Peter Bangs Vej station (5. sal) Loftsrum på 15 m2 skal rengøres inden for ca. en uge fra nu, og resten skal rengøres en af de sidste dage i juni. Giv mig et link til dit firma og fortæl hvor længe du har drevet rengørings-firmaet og om du har nogle referencer --- vi kender jo ikke hinanden, så hvis du kan nævne en kunde eller to, der siger god for dig..så får du både opgaven og point for svar.
Tak fordi du skrev.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 09-06-05 13:29

Håber stadig at høre fra Syllemus igen...eller fra en anden, der har et forslag til, hvem der vil udføre denne rengørinsgopgave. Det er en "flytterengøring" først i et loftsrum på 15 m2, og ca. 14 dage senere i 5 forskellige rum, hvoraf de fire har været brugt som kontorer, Der skal støvsuges, vaskes gulve, fejes, etc., så det efterlades i fornuftig stand. En lille smule udsmidning er der også - af gamle rengøringsartikler, småting efterladt i skabe etc --- men kun en enkelt papirsæk eller deromkring.
Hvem melder sig....det haster lidt med den første rengøring af loftsrummet, det kan vel klares på et par timer--- Resten tager nok lidt mere tid.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 10-06-05 09:41

Desværre kan jeg ikke vente længere...som jeg skrev haSTER DET LIDT, NU MÅ JEG FINDE EN ANDE LØSNING. jEG KAN DESVÆRRE IKKE GIVE DIG POINT SYLLEMUS, FOR DU FORTALTE IKKE, HVORDAN JEG KUNNE FÅ KONTAKT MED DIT FIRMA ...med venlig hilsen Oldbostn

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-06-05 16:24

Det er ok, jeg kan bare ikke forstå for jeg svarede på dit inlæg d 9. juni med min hjemmeside www.pl-service.dk om at du kunne kontakte mig der, men der må åbenbart været sket en teknisk fejl.Det er da bare møj ærgeligt at sådan noget kunne ske.

Venlig hilsen Syllemus

Kommentar
Fra : firdes

Dato : 28-06-05 15:48

Jeg ved ikke om det udbudte arbejde, er givet væk, hvis det er så held og lykke, hvis ikke så kan du kontakte mig på telefon 26434226 eller a_rakipovski@hotmail.com

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 30-06-05 16:40

Ja, jeg ser nu jeres indlæg. Mailen fra syllemus med henvisning til hjemmeside har jeg aldrig set. Arbejdet er nu udført af et lokalt firma, som jeg fandt i den lokale telefonbog. Tak for jeres svar, alligevel.

Annuller spørgsmålet
Fra : Oldboston

Dato : 14-03-06 23:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål