/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Registrering af simkort
Fra : KaterinaC
Vist : 293 gange
20 point
Dato : 08-06-05 17:02

Har fået stjålet min tlf. og har derfor fået min venindes, som jeg ahr unlocked. Men nu siger telefonen "simkort ikke registreret?...og kan hverken ringe eller sms? Er meget forvirret og irriteret...HJÆLP!!

Kommentar
Fra : anmar

Dato : 08-06-05 17:10

et lyder som om at den er låst, det vil sige at det er et andet selskab hun har abonnement hos.
Anmar

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 08-06-05 17:32

har du spærret dit sim kort ??
for så skal du ha et nyt før det virker

Kommentar
Fra : KaterinaC

Dato : 09-06-05 10:20

Jamen den er unlocked, det gjorde vi igår...!? Og den kan tage andre sim-kort...?

Kommentar
Fra : KaterinaC

Dato : 09-06-05 10:21

Ja, det gamle simkort er belvet spærret, har købt et nyt...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-06-05 12:21

hvilken telefon er det ??

hvilke andre kort tager den ??

hvad er den købt med ??

hvad er dit kort ?

Kommentar
Fra : KaterinaC

Dato : 09-06-05 15:54

Så er det store mysterium løst...det var telefonselskabet der havde klokket i det - ikke den store overraskelse...hehe! Tak for hjælpen anyway

Kommentar
Fra : jegvilsequestion

Dato : 17-11-05 20:00

Hej Katerinac

fik du en forklaring på hvad der var galt ?
for jeg får samme fejl på min telefon.