/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
alta webcam installation
Fra : dayworker24
Vist : 272 gange
100 point
Dato : 08-06-05 12:22

Jeg har købt en pakke i alta for kun 100 kr.
men der er faktisk mange gode ting med Bl.a et webcam
der var ikke nogen cd med eller nogen form for installation.

er der nogen der har en ide til hvordan jeg gør???

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 12:30

Ja hvis det ikke virker nå du bare plugger det i, så skal du ind på producentens hjemmeside og finde en driver du kan downloade.

Hvilket mærke er webkameraet?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 08-06-05 12:42

det kan jeg ikke se har nemlig prøvet at gå ind på deres hjemmeside.

pakken jeg købte hedder matrix

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 110 point
Dato : 08-06-05 13:06

nå men hvis du har windows xp, så skal du bare komme usb stikket i din computer. Så skulle der gerne komme en bjælke op meda t den har fundet nyt hardware. Og den skulle meget gerne selv kunne hitte uda f det. Det er i hvert tilfælde meningen med et produkt hvor man ikke har en installations diskette med.

Så prøv lige det.

Har du messenger?

For så kan du evt. prøve at bruge det her:

Messenger--> Funktioner-->webcam indstillinger osv.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 08-06-05 13:37

ok prøver tror jeg har fundet ud af det

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 08-06-05 13:39

Tak for svaret Sygate.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 13:43

Det var så lidt. Ellers ring til Alta, de vil sikkert sige det samme:

http://www.altadiscount.dk/Default.asp?ID=33