/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
Student i kbh (hjælp)
Fra : Trine08
Vist : 986 gange
1 point
Dato : 07-06-05 20:25

Hej
Jeg sad igår med en hjemmeside hvor der var en oversigt over hvad studenter har af fag.
Det var den studenter eksame der vare 2 år.
Det link er nu væk, og jeg skulle havde brugt det ansøgningsskema man kunne printe ud derfra.

Altså, er der nogle der kan finde en side hvor jeg kan få en oversigt over hvad studenter har af fag, samt en ansønings planket. ?
Skolen SKAL ligge i Kbh.
Og det er den sproglige linie.

200 point til den der finder det.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 07-06-05 21:06

http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-studenterkursus

Kunne det være det her link, du leder efter?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-06-05 21:09

nej,,,, det er ikke lige den...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 07-06-05 21:12

Hvis du bruger Internet Explorer, så tryk på kanppen oversigt (Den lillegrønne pil, der peger nedad)
Der kan du se hvilke sider du har besøgt langt tilbage i tiden...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-06-05 21:15

jeg vil prøve det, nu har jeg så fundet siden via firefox men der må findes en tilsvarende knap! Sidder pt ved en anden comp, ser på det lidt senere :)

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 11 point
Dato : 07-06-05 21:21

I firefox er det CTRL+H

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 07-06-05 22:37

Tak for svaret CarstenGP.

Vil huske disse genveje fremover,, perfekt at kunne.. har man tit brug for.
Tak enu engang..
Sender lige point i en anden tråd

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-06-05 22:38

Det var foresten denne side jeg søgte: http://www.gymnasier.dk/