/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Hvor kan man købe kæmpe tøjdyr?
Fra : Shagen
Vist : 2101 gange
40 point
Dato : 07-06-05 15:30

Hej. Hvor kan man købe kæmpe tøjdyr, i alle former og farver, gerne til en god pris?

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-05 15:38

Du kan købe dem i "Toys R Us" ved siden af IKEA i Gentofte.. Har købt en masse til min lillesøster der. De har dem i gigantiske størrelser.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-06-05 18:16

Mange legettøjsforretninger har dem - jeg har set dem i Ålborg, muligvis i "Toys R Us" som : Sygate siger fra Gentofte.

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 07-06-05 20:38

Vi har en butik i Horsens der hedder No Name..
Der har de STORE bamser for 200 kr.. Og de bamser vil jeg skyde på er små 150 cm!!!
Der er mange forskellige, både for drenge og piger..

Godkendelse af svar
Fra : Shagen

Dato : 20-06-05 22:49

Tak for svaret Sygate.

Det er det første spørgsmål jeg sådan stiller, så er ikke sikker på hvordan jeg godkender og sådan noget...