/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs + undskyldning
Fra : mini_porno
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 07-06-05 13:53

jeg vil først lige undskylde efter som at jeg kom til at poste dette som et tip. det skulle have været et spørgsmål.
og her kommer spørgsmålet så:
fik dette her CS spil af en af mine kammerater da ejg var til netparty for nogle uger siden. så nu kom jeg itl at tænke på om ejg godt kan spille over nettet i det selvom jeg ik har orginalen? det lægger jo bare på min computer.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 07-06-05 14:03

Det syntes jeg ikke du behøver undskylde. For det har jeg også selv gjort en gang

Og det er vel ligemeget. Man ved jo godt det er en fejl, og at dit spørgsmål før eller siden havner her, når du opdager der ikke ommer nogle svar på dit tip

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med sikkerhed, uover at jeg derhjemme ike kan spille CS uden cd´rom.

Men om der er et snedigt trick så man alligevel kan må vi jo lige vente og se på.

Accepteret svar
Fra : Soran

Modtaget 60 point
Dato : 07-06-05 14:05

Det specielle ved CS er at du under alle omstændigheder skal have en unik kode for at kunne spille det over nettet... Har din kammerat givet dig sin vil det betyde, at han bliver nægtet adgang til at spille, hvis du spiller (hvilket han måske bliver sur over og dem, der findes på nettet er jo ulovlige, og der er også mange om dem, så sandsynligheden for at kunne komme på med dem er måske små...

Hvis det er det gamle CS (HalfLife) koster det heller ikke forbandet meget (jeg fik 2 koder for 100 kr.) så tag da og køb det

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 07-06-05 14:07

okay. mange tak for hjælpen... ska jeg så købe selve spillet for at få sådan en kode?

Kommentar
Fra : Lotte9

Dato : 07-06-05 15:14

Ja den hører med. Du kunne også downloade en fra limewire, men det er for det første fy. Og for det andet får du jo så ikke en cr rom til som du jo skulle bruge til at spille spillet.

Ellers skal du til at brænde din vens spil og så ind på limewire.

Men det kan helt ærligt ikke betale sig når det ikke koster noget det spil. 99 kr.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 07-06-05 16:16

Jeg tror også en gang jeg har set den version du omtaler.. Kan det ikke passe at den hedder noget med "incl. zbot"? I så fald mener jeg slet ikke den kan spilles over nettet - og hvis den kan, så bør du ikke gøre det...

/Karl Smart

Godkendelse af svar
Fra : mini_porno