/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Klumme
Fra : creamygirl
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 06-06-05 06:50

Hej Klumme

Jeg har lige set den lækre dressing du har lagt ind i mit spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/68301

Du kom desværre med den efter at spørgsmålet var blevet lukket, men den fortjener point, så de gives hermed..

Den lyder kanon lækker - og skal prøves!

mvh Creamy

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-05 20:08

Hej Creamy.

Den smager bestemt osse ok.... Anderledes, men det er jo meget sjovt ind i mellem....

Og tak fordi du er så betænkelig...... Det vil pynte på min anselige og surt opsparede pointtank. Nu er jeg en god Kanduer, der har svaret dygtigt og bla bla bla

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-06-05 20:24

Nope, jeg er ikke en skid betænkelig - jeg er derimod betænksom *L*

Anyway, gu er du en god kanduer!.. ligesom mig ..Forøvrigt er heldigvis de fleste brugere gode kanduer. Især de kanduer, der ikke anser point samt et stort antal af besvarede spørgsmål som et 'must' for at være berettiget til at færdes herinde.. uffeduffeda (arneudtryk) *brækhoved*

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 07-06-05 14:37

Oooops!!

Har gået hele dagen og været lidt betænkelig*S* ..Tænk jeg glemte at lukke spørgsmålet! ..Det må du undskylde Klumme, men det må være fordi du er så hyggelig at sludre med, at jeg glemmer alt andet..

Tak for svaret Klumme

Nu er jeg vel opgraderet til at være en god og dygtig kanduer *SMS*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-06-05 19:02

Tak kære Creamygirl.

Jeg var ikke spor betænksom, for jeg vidste at du ville dukke op på et tidspunkt. For øvrigt har vi jo fælleseje, så om de står på min konto lool eller din er lige fedt.

Du er en Kanonkanduer *SS*

God luck med middagen.

PS. Står den på Svensk pølseret som hovedret?? LOOL