/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
sko
Fra : c12345
Vist : 374 gange
215 point
Dato : 05-06-05 19:33

Jeg køber sko, smykker og sko fra indien af meget god kvalitet, har dette interesse så besvar spørgsmål!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-05 20:03

Ok skyd løs.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 05-06-05 20:18

Hvis de laver sko i Indien i str 46 1/2 er jeg da interesseret

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-06-05 21:04

Fodformede damesko i størrelse 43-44

Kommentar
Fra : newface

Dato : 05-06-05 21:22

Birgitta Undskyld,men hvor høj er du

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-06-05 00:20

Birgitta er da på min højde, og jeg bruger nr. 45 -- Na aj ikke sq i damesko!
Hvad går den her tråd ellers ud på?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-06-05 00:24

Hvad er det lige spørgsmålet er?????

Kommentar
Fra : c12345

Dato : 06-06-05 13:11

er der interesserede købere eller er der steder man finder forhandlere til disse produkter?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-06-05 15:07

Jeg er 182 høj, så det passer vel meget godt med størrelsen...
Men der er da vel masser af UNGE piger, som har samme højde og problem som mig gamle kone: Udvalg at sko til hunkøn i de store størrelser...

Sikke store fødder du har, valde, hvis du er på min højde...

Men modspørgsmålet er jo nok, c12345, om skoene bliver lavet specielt til kunder i Danmark (store fødder), eller det kun er for danskere med fødder i indiske størrelser?

Kommentar
Fra : c12345

Dato : 06-06-05 19:06

det er alle størelser, men dog ikke sko der bliver specielt fremstillet til de enkelte kunder.
Men alle størelser kan bestilles.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 08-06-05 15:41

Prøv Qxl eller Den blå avis, de sider er bergnet til at sælge varer på i modsætning til kandu som ikke er et handelssite

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 20-06-05 16:34

Halløjsa

Jeg syntes måske at alle kommentarer i denn tråd er lidt barnelige på nær den sidste...

Der er øjensynlig ingen aftagere på dette site.

·domismik

Kommentar
Fra : tambBit

Dato : 18-06-06 22:22

Hej c12345

Sælger du stadig de indiske sko??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-06 18:52

Du har måske fået nye sko hjem eller har du stadig dem fra sidste år.

Det kan også være det samme, jeg vil ikke støtte børnearbejde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-06 19:42

Ans støtter ikke børnearbejde.... Jeg støtter slet ikke arbejde. Det er noget opreklameret lort, som tar' alt for meget af min fritid.

Kommentar
Fra : tambBit

Dato : 19-06-06 21:51

Jeg støtter heller ikke børnearbejde. Men når jeg tænker over hvilke muligheder de børn ellers har (eller mangel på muligheder) så hellere, at de laver sko, end at de sælges som prostituerende eller som rytterer til feks saudiarabien. Der kan de så få skåret benene af og derefter bindes fast til hestene. Så har de rige saudiarabier lidt underholdning.. Så... Pest eller kolera?? Og da prævention ikke er særlig udbredt i indien endnu, så kan jeg ikke rigtig komme på en "bedre" løsning/udvej end at disse børn arbejder.

Man kan kun håbe på at folk har lidt mere moral end feks. det danske cheminova, der udsætter børn og fattige inder for en masse kemikalier. Med det eneste formål at sælge sengetøj og håndklæder billigt til os, der alligevel har for mange penge.