/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Benzin tank til påhængsmotor
Fra : mpjc
Vist : 2677 gange
50 point
Dato : 05-06-05 15:50

Skal høre om der er nogen som ved hvor man kan købe en benzin tank til en Mercury påhængsmotor.

Det drejer sig om en Mercury påhængsmotor, 2 takt og med 4 hk.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 05-06-05 16:00
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 17:06
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-06-05 18:50

www.marineworld.dk

Prisen er ca. 500 kr.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 05-06-05 19:45

Hej!

Arne -> Ingen af dine ellers gode links hjælper.

BjarneD -> Hvor kan du se den pris, kan du ikke komme med et link.

-----

Lige lidt info. Hvis det bare er de røde og sorte beholder som firmaerne kalder benzintanke er det ikke sådan en jeg leder efter. Det skal være en som kan på monteres.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-06-05 19:52

Jeg kan ikke linke direkte ind, men hvis du søger på benzintank inde på siden så kommer der to forskellige størrelser frem. Det er universaltanke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 19:52

En benzintank der kan monteres på selve motoren? Kender jeg ikke. Sorry. Men spørg da en forhandler. Jeg har linket til flere. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-06-05 19:53

Hvis det er en tank der sidder ovenpå mototren er der kun en løsning og det er en original som du skal have ved en forhandler.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 05-06-05 20:03

ok...

Godkendelse af svar
Fra : mpjc

Dato : 05-06-05 20:04

Tak for svaret arne.jakobsen.

Du får pointene for du var den som svarede først.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-06-05 20:08

Han svarede også rigtigt!