/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
SALG AF LEJLIGHED I ÅRHUS EGÅ.
Fra : Rustica.dk
Vist : 2472 gange
500 point
Dato : 01-06-05 15:54

Hej alle sammen !
Jeg er ved at hjælpe min kærste med at sælge hendes lejlighed i Egå Århus. da vi har købt hus sammen

Det jeg vil høre om hvor søren vi kan sælge den henne hvor det ik´ koster en formuge. !
Jeg er bekendt med robinhuse men syntes gogt nok stadig at de vil have for meget (25.000)
Jeg har selv beskrevet Lejligheden og omgivelser, + indretning. her: www.rustica.dk/lejlighed
Lejligheden vil blive solgt med advokat støtte fra sælgers side !

Håber at der evt. kunne være nogen der skulle have noget viden om dette,
eller endnu bedre kende en der står og mangler en flot lejlighed, beliggende i smukke omgivelser nær Århus.

Venlig Hilsen
Rustica

Accepteret svar
Fra : labuni

Modtaget 510 point
Dato : 01-06-05 16:57

Hej

Jeg har været inde og kigge lidt på hjemmesiden. Hvorfor står der ingen pris på lejligheden? Hvad er der af fælles udgifter? Hvad er der af indkøbs muligheder? Hvordan er området?
Jeg mener det er vigtigt at der er så mange oplysninger som muligt, hvis lejligheden skal sælges via en hjemmeside.

Jeg tror ikke at en annonce i f.eks. Århus Onsdag eller nogle af oplandets ugeaviser koster ret meget. En lejlighed med så flot en udsigt burden nok kunne betale et par tusinde for nogle annoncer. Men som sagt, mener jeg der skal mange flere oplysninger på hjemmesiden.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-05 17:34

Hej labuni !
Mange tak for din indsigt..
Det er nemt at stire sig blind

Men jeg vil fluks tilføje om udgifter mm.

Mange tak for hjælpen ind til vidre

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-05 18:14

Hej Igen Lars !
Det var virkelig en go´ hjælp !
Vil du evt. igen lægget et kik forbi og se om det var sådan her du evt. mente ?
www.rustica.dk/lejlighed
Mange TAK Rustica

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 01-06-05 19:24

Hej igen

Det var meget bedre.

Hvis de fælles udgifter dækker el, vand, varme eller renovation, ville det måske være en fordel at skrive det.

Har i evt. tænkt på blot at leje den ud?

Held og lykke med salget.

/Lars

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-05 19:47

Ok...
Det er virkelig en rigtig god hjælp...
Mange tak

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 01-06-05 20:22

Indryk en annonce i lokalavisen og husk link til hjemmesiden - jeres hjemmeside skal nok gøre resten. I kan evt. sætte sedler op i butikker i nærmiljøet samt på videregående uddannelsesinstitutioner.

Mvh. AMP

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 11-06-05 19:15

Tak for svaret labuni.