/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Nu skal det altså være....!!
Fra : brunpedersen
Vist : 342 gange
20 point
Dato : 01-06-05 12:03

Jeg savner gode råd!!

Jeg har "lige straks" været sammen med min kæreste i 10 år. Vi har 3 børn sammen og har tit talt om, at det nok ville være bedst at blive gift for børnenes og vores egen skyld. Det er jo den bedste måde, at sikre hinandens og børnenes fremtid på. Det skal ikke misforstås: Det er selvfølgelig også fordi, vi elsker hinanden, men det behøver vi jo reelt set ikke et stykke papir på, for at besvise.
Jeg har nu besluttet, efter flere års snakken frem og tilbage, at nu gider jeg simpelthen ikke at vente på, at han tager sig sammen og frier. Nu gør jeg det selv...
Jeg har også flere ideer til hvordan det skal gøres, men vil da meget gerne høre nogle romantiske indslag.
Mit største problem er nok, hvordan skal jeg lige få sagt de der berømte ord ... .. ..... ... ... ... !

Gode råd modtages hurtigt!!

Hilsen brunpedersen

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 30 point
Dato : 01-06-05 12:09

Lad børnene være med i seancen.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-06-05 12:12

Elles arranger en surprise party med alle jeres venner uden at han ved noget om det. Og sørg for at børnene og hele familen på begge sider er der.
Når han så træder ind ad døren efter arbejde, står du klar med en buket/ring i hånden og med alle de andre i baggrunden.

Godkendelse af svar
Fra : brunpedersen

Dato : 01-06-05 12:30

Tak for svaret. Det vil jeg også gøre.
De spørger allerede til om de skal gå foran os eller bag os i kirken, når vi skal giftes. De har jo nok hørt emnet berørt flere gange.
Det ville glæde dem helt vild meget.

Kommentar
Fra : brunpedersen

Dato : 01-06-05 12:31

Jeg vil nok ikke arrangere en surprise party. For mig er det lidt mere privat. Men tak for budet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-06-05 12:42

De vil nok også føle sig stolte over at have medvirket til det store JA.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : brunpedersen

Dato : 01-06-05 12:49

Til e.c.

Tak skal du have.

Til alle mænd. Jeg kunne godt bruge nogle råd til hvordan, I gerne ville fries til, hvis det var jer der var så heldige, at have en sød kæreste, der ville fri til jer. Jeg ved godt, at det er forskelligt fra person til person, men det kunne jo være ,der var nogle guldkorn der kunne bruges.
På forhånd tak.

Hilsen brunpedersen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-06-05 13:30

Når nu børnene skal være med så kan det være de har nogle "fede" idéer.
Eks: "Far...............vil du godt giftes med vores mor"

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 01-06-05 14:24

Når du gerne vil have børnene med under seancen, er det vigtigt at det foregår et "børnevenligt" sted. I kunne fx. tage på en skovtur med mulighed for at være jer selv/sidde lidt for jer selv. Hvis du bor i Storkøbenhavn, kunne I tage i Dyrehaven eller Frederiksberg Have og spille noget bold e. lign - en rigtig hyggedag for hele den lille familie. Medbring en rigtig god madkurv - ikke kun sandwich e.lign. Allier dig med børnene som EC også forslår - de vil sætte stor pris på at blive hørt, og være med i hemmeligheden (kan de tie stille

Børnene kan forestå fotograferingen, hvis de er gamle nok til at håndtere kameraet.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : brunpedersen

Dato : 01-06-05 16:43

Hejsa allesammen.

Jeg er meget glad for jeres svar. Vi bor faktisk lige op af en skov, så det kunne da være en god mulighed. Den største af børnene er 8 år, så han er vist lige mand for at tage billeder. De kan sagtens holde på en hemmelighed, så det skal nok gå.

Hilsen brunpedersen