/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Forever Living ... 90 dages ubetinget
Fra : Mille35
Vist : 6245 gange
100 point
Dato : 31-05-05 14:42

Nu har jeg søget på nettet i flere timer og det eneste jeg kan finde er : Her sælges udelukkende Aloe Vera Produkter fra Forever Living ... 90 dages ubetinget tilfredshedsgaranti på alle FLP-produkter.
Skulle man lave et nyt indlæg hvor vi (alm forbruger gir vores mening om FLP )
Jeg ville gerne have nogen meninger fra forbruger der "ikke" er forhandler

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 31-05-05 16:05

Prøv HSTrading

www.hstrading.dk/catalog

Hvad har du imod FLP?

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 31-05-05 16:13

deres produkter er alletiders,hvad har du imod dem?

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 31-05-05 16:20

Prøv HSTrading

www.hstrading.dk/catalog

Hvad har du imod FLP? og jeg er altså ikke forhandler eller andet med tilknytning til dem, men det kunne da være rart at lære nyt

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 31-05-05 16:20

Prøv HSTrading

www.hstrading.dk/catalog

Hvad har du imod FLP? og jeg er altså ikke forhandler eller andet med tilknytning til dem, men det kunne da være rart at lære nyt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 16:38

Du kan da også her få min mening om FLP's Aloe Vera produkter :

Jeg har prøvet en del af dem, og imponeret er jeg sådan set ikke, jeg mener ikke produkterne kan mere end så mange andre og billigere. Men tro kan flytte bjerge. En af dem jeg kender der sælger det, blev overbevist om virkningen, da hun temmelig meget fik mindsket et problem med hyppige migræneanfald. Men, nu er de vendt tilbage med fornyet styrke, og ingen ved, om det var Aloe vera der hjalp, eller om hun var en af dem hvor migræneanfaldene kan finde på at "gå i sig selv" i en længere periode. Men Aloe Vera hjælper ikke denne gang.

Det der er meget typisk ved salg af det, er at forhandlerne gerne vil have kunderne til selv at registrere sig som forhandlere, og det er der bestemt en grund til:
Det handler om Network Marketing, hvor der i toppen sidder en der scorer de store penge fra deres forhandlere, og forhandlernes forhandleres forhandleres forhandlere o.s.v. og får procenter af procenter af procenter af alt salg, helt nede fra bunden og op gennem "graderne", lidt ligesom pyramidespilsmodellen. Så, nu får jeg sikkert snart skældud, men sådan virker systemet, har fået det forklaret indgående af flere bekendte jeg har som selv sælger det, og den ene, har tjent endda en hel sjat penge, ikke på at sælge, men procenter fra dem hun har fået i gang med at sælge for hende, og for dem de har fået til at sælge og så fremdeles.

Og hvad mon det gør ved priserne vi betaler for det når der skal være så mange led der skal have procenter, ud af salgsprisen.
Det kan ikke koste særligt meget at fremstille, for så ville det da være det rene tilsæt, og dem i toppen er alligevel indiskutabelt, blevet mangemillionærer på den fremgangsmåde.

mvh dova

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-05-05 17:52

Der Er altså mulighed for at anmelde produkterne på FLP's hjemmeside.

http://www.shop.aloevera4ever.dk/

Men underligt nok er der ikke nogen begejstrede kunder, der har følt trang til det...
Efter at have kikket på hjemmesiden, så virker det som om der er flere forhandlere end der er kunder

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 31-05-05 17:56

jeg har indet imod FLP,men når man søger er det kun forhandler der dukker op ..
jeg kunne godt tænke mig at høre fra private,læger,dyrlæger hvad deres erfaring er med Aloe vera ?

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 31-05-05 19:14

grunden til at nok kun finder forhandler, er vel at de gerne vil reklamere for deres produkt. Jeg har aldrig hørt at kunder reklamere for et produkt. der findes mange som sælger også uden for FLP, feks. LR, Helsam, Netto, Brugsen det er bare at kigge efter.
En anden grund til at de hellere vil have folk til at skrive op som forhandler er at man dermed spare 30% i indkøb som kunde, og hvem vil ikke gerne det.
Jeg er selv KUNDE/forhandler, blev af den simple grund at der er penge at spare............
mvh
jan

Kommentar
Fra : shenpen

Dato : 01-06-05 10:10

Holland & Barret har et velassorteret udvalg af kvalitetsprodukter. De ekspederer hurtigt postordre og har altid varergrupper på tilbud. Jeg har brugt dem nogle gange og har sparet ca. 50% i forhold til FLP produkter, selv efter "forsendelse" på knap 12 engelske pund var lagt til. www.hollandandbarret.com
mvh
shenpen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-06-05 13:43

jan, hvorfor anmelder DU ikke de produkter, som du bruger, på FLP's hjemmeside?

Jeg synes, det virker så sølle med alle de produkter som lovprises til skyerne af producenten. Men der er ikke ÉN eneste kunde, der har noget på hjerte. Hverken godt eller skidt..

Hvis man er så glad for et produkt, så må man da rose det offentligt, -ligesom man gør med f.eks. fotografiapparater...

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 02-06-05 06:57

Men der er ikke ÉN eneste kunde, der har noget på hjerte. Hverken godt eller skidt..................................
Hej Birgitta
jeg kan kun give dig ret

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 02-06-05 13:43

Aloe vera-lægen i Sejs
Af MORTEN ZAHLE
Cirka 20.000 danskere forhandler omstridte aloe vera-produkter i private hjem og til salgsmøder. Vi besøgte en læge i Sejs ved Silkeborg, som bruger sin titel som læge i den forretning.

JP extra
Links
Se Rick Steeles hjemmeside
Relaterede artikler
Pas på private forhandlere
Ulovligt salg af "mirakelmiddel"

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ikke noget at betænke sig på. Det er bare med at komme i gang.
Dr. Rick Steele kigger indtrængende på mig. Han har netop anbefalet mig den såkaldte top 8-pakke, som indeholder et udvalg af FLP's - Forever Living Products - otte mest solgte produkter i Danmark.

Og nu er vi nået til det punkt, hvor jeg skal binde mig til at købe for 3108 kr. aloe vera-produkter, som ifølge lægen er uhyre lette at sælge videre.

»Jeg var selv noget skeptisk i starten og tænkte: "Det kommer jeg da aldrig af med". Men i løbet af tre uger måtte jeg bestille flere varer, for de forsvandt som dug for solen. Jeg er meget imponeret over, hvor let det er at sælge,« betror den amerikanske læge på flydende dansk tilsat lidt engelsk accent.

Til gengæld for investeringen vil jeg blive en af landets godt 14.000 aloe vera-forhandlere, som er tilknyttet det amerikanske selskab Forever Living Products, der angiveligt omsætter for 12 mio. kr. i Danmark om måneden. Som forhandler kan man købe FLP-produkterne med 30 pct. rabat, og hvis man kan skaffe flere forhandlere, som står under én i pyramiden, vil man tilmed være sikret procenter af deres omsætning.

Det kaldes multi level marketing. Organisationen er opbygget i en pyramide og er i modsætning til pyramidespil lovligt, fordi man handler med reelle varer.

Sponsoren er den, der introducerer nye forhandlere til FLP.

Den bedste sponsor
Vi sidder i dr. Rick Steeles kontor på førstesalen i villaen i Sejs ved Silkeborg.
På væggen hænger diplomer og uddannelsesbeviser fra udenlandske universiteter. Der er portrætfotos af børnene, og i reolen står lægevejviseren.

På bordet ligger forhandleransøgningen klar til underskrivelse.

Lægen har allerede sat sin underskrift på kontrakten. Han har tydeligvis ventet den gæst, som han kun kender fra gårsdagens telefonsamtale.

»Hvis vi ordner det nu, får du mig som sponsor, så kan du ikke få det meget bedre. Jeg er nok den i Danmark, der ved mest om aloe vera. De andre når mig ikke til sokkeholderne,« fastslår han.

Dr. Rick Steele har vi fundet på internettet, hvor han har en hjemmeside, og vi har henvendt os til ham for at finde ud, hvordan man bliver forhandler - og hvilke helbredende egenskaber aloe vera har. I Danmark er det forbudt at reklamere med, at aloe vera kan forebygge, lindre eller have gavnlig virkning på sygdomme eller sygdomssymptomer.

Ikke desto mindre har Rick Steele som læge en autoritet, han kan bruge som aloe vera-forhandler. Af hans hjemmeside fremgår det, at forhandlere under ham får adgang til hans kæmpemæssige viden om aloe vera specifikt og sundhed og sygdomme mere generelt.

Forbud kan omgås
I sit kontor fortæller Dr. Rick Steele, at man ikke må overtræde loven ved at sige, at aloe vera virker som medicin mod forskellige sygdomme, hvilket også er understreget flere gange på hans hjemmeside, men han fortæller samtidig, hvordan man som forhandler kan omgå forbuddet.
»Jeg siger aldrig, at aloe vera hjælper som medicin mod astma. Men til mine foredrag fortæller jeg, at mange med astma drikker aloe vera gel og har det godt med det. Så har jeg ikke sagt for meget. Jeg fortæller, at jeg selv drikker to glas aloe vera-gel om dagen og børster mine tænder i aloe vera-tandpasta. Det gør folk nysgerrige,« forklarer lægen.Flere af FLP-hjemmesiderne på internettet frister med store indtjeningsmuligheder.På aloevera-forever.dk kan man læse historien om, hvordan den tidligere Big Fat Snake-bassist Jacob Perbøll har klaret bilprogrammet, så FLP nu betaler 300 dollars om måneden til en bil.

Men den ubestridte konge over alle danske forhandlere er en vis Kim Madsen fra Brønderslev.

Det bekræfter Dr. Rick Steele.

»Han tjener flere hundrede tusinde kroner om måneden og fik for et par måneder siden en millioncheck fra USA som bonus, siger lægen fra Sejs og tilføjer, at Kim Madsen har opbygget en organisation med 1400 forhandlere under sig.

Aloe vera-drik til 242 kr.
Indkomsten afhænger ifølge Rick Steele helt af arbejdsindsatsen. Hvis man er meget aktiv og hverver mange nye forhandlere og kunder, kan man sagtens komme til at tjene flere hundrede tusinde kroner om året, måske en milllion.
»Hvis du er tilfreds med en indtægt på 300.000 kroner om året, skal du have cirka 100 kunder og 20-25 forhandlere under dig.«

Men er det ikke svært at skaffe så mange?

»Nej, du har nogle venner, der måske vil være med - resten kan man finde ved at gå en tur op og ned ad gaden og snakke med folk.

Og hvis man begynder at holde møder, vil man hurtig se resultatet,« forklarer Rick Steele.

Han printer en prisliste ud med FLP-produkterne, og fladskærmen på kontoret viser nu den side, hvor han skal melde den nye forhandler til hos FLP Scandinavia i Göteborg.

»Nå, skal vi se at få det ordnet?« spørger han.

Jeg forklarer, at jeg lige vil tænke over det en ekstra gang og nøjes i denne omgang med at købe en gul dunk med en liter aloe vera gel til 242 kroner.

Den dyrebare væske indeholder 96 pct. aloe vera og står for 50 pct. af FLP's omsætning i Danmark.

Der sælges altså for seks mio. kr. om måneden af aloe vera-drikken.

Så det er ikke blot lægen i Sejs, der har succes med sin forretning.

en side fra Jyllansposten

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 02-06-05 13:50

luk vinduet
Offentliggjort 31. marts 2004 22:30

Pas på private forhandlere

Af MORTEN ZAHLE

Et pristjek fra Forbrugernes Hus viser, at aloe veraprodukter købt ved homeparties hos private forhandlere er væsentlig dyrere end lignende produkter i Matas.

Cremer og aloe vera-drikke sælges til homeparties med en påstand om, at de er billigere, fordi butiksleddet er sprunget over. Men et pristjek, som Forbrugernes Hus har lavet, viser, at aloe vera-produkterne faktisk er billigere i Matas end hos de private forhandlere.

Literprisen for en tube Aloe Vera Gel til udvortes brug er 520 kr. i Matas, mens den hos en privat forhandler er mere end dobbelt så høj, nemlig 1200 kr.

Men prisen er ikke den eneste forskel. Tuben med Aloe Vera Gel, som sælges i Matas, bærer påskriften "Naturlægemiddel" og er dermed godkendt og under jævnlig kontrol af Lægemiddelstyrelsen. Endelig indeholder tuben fra butikken mere aloe vera end de to produkter fra multi level marketing-selskaberne LR International og Forever Living Products (FLP), som til sammen har over 20.000 danske forhandlere i Danmark.

Jens Erik Thuesen, der er FLP-forhandler og næstformand i foreningen for direkte salg, DISAFO, afviser, at man kan lave en prissammenligning af produkterne.

»Det er som at sammenligne en BMW med en Kia. Det handler jo også om kvalitetsforskel,« siger Jens-Erik Thuesen.

Ifølge Jens-Erik Thuesen er det afgørende, hvordan aloe vera'en er fremstillet. FLP og LR International reklamerer med, at deres aloe vera-produkter er koldpressede og ikke varmebehandlede ved samme høje temperaturer som produkterne i Matas. Det skulle betyde, at de virksomme stoffer i aloe'en bevares.

Men det er ifølge direktør Jesper Hummeluhr, Aloe Vera Group, der leverer aloe vera produkter til Matas, en sandhed med modifikationer. Han siger, at man ikke bør undlade at varmebehandle aloe vera.

»Aloe vera presses koldt ud af planten, det er mig bekendt den eneste måde det bliver gjort på, så det er ikke noget særligt. Ifølge IASC, som er en organisation, der har godkendt produkter fra alle tre firmaer, bør aloe vera varmebehandles, ellers kan det være skadeligt,« siger han.

Læs mere på Forbrugernes Hus' hjemmeside www.forbrug.dk

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-05 21:31

Hejsa

Jeg har i et halvt år taget aloe vera fra FLP. Er ikke imponeret over deres produkter. Man kan sagtens købe den samme kvalitet af aloe vera produkter i Matas eller Helsamin. Ser FLP lidt som et pyramidespil. Det er hirakisk opbygget på samme måde. Så vil jeg hellere købe mine produkter i Helsamin. Gad godt vide om dem der roser FLP så meget her i tråden selv er forhandlere?

Kommentar
Fra : rinze

Dato : 14-06-05 21:56

Hej
Jeg drikke selv aloe vera. Og er meget glad for det. Dog er det hverken fra FLP eller LR, men fra et firma, som hedder Volare. Det kommer fra Israel. Her koster det ca 100,- - 125,- pr måned at drikke juicen. De har en masse andre gode produkter også. Og det er rigtig spændende at komme til et homeparty med dem. Her prøver man produkterne - får håndmassage, en muddermaske, fodbad med salt fra det døde hav og så måske også lidt nakke/skuldermassage.
Generelt betyder det meget hvor rene produkterne er og jeg har fuld tillid til deres produkter.

Kommentar
Fra : rinze

Dato : 14-06-05 21:56

Hej
Jeg drikke selv aloe vera. Og er meget glad for det. Dog er det hverken fra FLP eller LR, men fra et firma, som hedder Volare. Det kommer fra Israel. Her koster det ca 100,- - 125,- pr måned at drikke juicen. De har en masse andre gode produkter også. Og det er rigtig spændende at komme til et homeparty med dem. Her prøver man produkterne - får håndmassage, en muddermaske, fodbad med salt fra det døde hav og så måske også lidt nakke/skuldermassage.
Generelt betyder det meget hvor rene produkterne er og jeg har fuld tillid til deres produkter.

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 14-06-05 23:57

rinze
har du et link eller et sted vi kan se disse produkter

Kommentar
Fra : rinze

Dato : 29-06-05 16:52

kig på www.volares.com, desværre er deres hjemmeside kun til at kigge lidt overfladisk på, men du kan kontakte dem, så sørger de for at du bliver kontaktet.

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 03-08-05 00:37

JEg vil lige sige at man saltså kun får tre led ud i flp.. er kunden ikke tilfreds får de jo pengene tilbage.. hvad er der så at være utilfreds over.. som distributør kan man også levere produkterne tilbage hvis man vælger at stoppe. så det.... fred vøære med det. jeg vil bare lige sige at det ikke lige er facts der blev skrevet.
Nogle produkter er tilføjet aloe vera. og det kan købes alle steder andet er baseret på det. kærlige hilsner Marian www.aloenu.dk og her kan i også se artikler fra læger,dyrlæger og journalister blade og aviser hvis i vil JEg er Uafhængig distributør. Det blev jeg fordi jeg var meget tilfreds med drikkegelen, samt med deoen. og så ville jeg også tjene penge. der er nogle over mig der tjener mindre end mig og nogle efter mig der tjhener mere. for de der laver noget tjener noget. ligesom alle andre arbejdspladser.. hav en dejlig dag.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 14-02-06 11:06

Tak for svaret timeglas.