/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Weight Watchers
Fra : Connie1976
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 30-05-05 20:18

Hejsa!
Jeg har fulgt ww et stykke tid nu, og har også tabt mig ca. 1 kg om ugen, men de sidste 4 uger har vægten stået stille, og jeg har også på et tidspunkt taget 200 g. på. Jeg begyndte at drikke 2-3 liter vand om dagen, og troede at det var grunden, men så skulle man tro at kroppen nu havde vænnet sig til det. Er der nogen der har prøvet det samme, eller har hørt om det? Det skal lige siges, at jeg jo selvfølgelig holder mig inden for mine point som ligger på 20.

På forhånd tak...........
Den fortvivlede

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 20:26

Uanset hvilken kur du går på, vil du opleve det samme. I starten kommer der et vægttab, så kommer en periode hvor det går lidt op og ned. Det er din krop/organisme der prøver at vænne sig til den ændrede kost. Tag den med ro og hold kuren. Så skal det nok rette sig op igen. Husk at du i mange år har vænnet din krop til en speciel/uheldig kost, og at den skal have lidt tid til at vænne sig til den nye. Fortvivl ikke. Bare fortsæt.

Har du spist forkert i 20 år, er det vel acceptabelt at din krop bruger 1 år på at vænne sig til den nye kost.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:43

hvis du går hos ww så kan du jo spørge dem.. de ved sikkert mere om det end os andre

Kommentar
Fra : Connie1976

Dato : 30-05-05 21:26

Hej Arne. Tak for svaret. Du har jo nok ret, jeg må bare vente og se tiden an.

CCjunior: Ja, jeg kunne jo spørge ww, ligesom du kunne lade være med at svare. Bare fordi du ikke ved noget, betyder det jo ikke, at andre ikke gør!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 21:37

Connie - Prøv at være lidt glad for dig selv. Alene det at du er gået på kur, er squ da noget at være glad for.

Rom blev ikke bygget på én dag. Held og lykke med dit fortsatte vægttab. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : Thai_dk

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-05 21:43

Min veninde der er på ww har oplevet det samme. har i snit tabt sig et kg om ugen, i ca 3½ måned. stod så stille i lang tid og begyndte derfor at måle sig. disse mål var positive. hun er nu også begyndt at tabe sig igen. hvis du har for vane at køre med det samme til morgen/middag, så prøv med en ny variation. jeg ønsker dig held og lykke med det hele

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 30-05-05 21:45

nå ja du skal endelig spise alle pointene op, også dine ekstra points. det han veninden da ud af

Godkendelse af svar
Fra : Connie1976

Dato : 30-05-05 21:59

Tak for svaret Thai_dk. Det var lige hvad jeg trængte til at høre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 22:18

Connie - Det var mig der kom med det rigtige svar. At Thai har en veninde, gør da ikke hans svar bedre???????????

Der var trøst i Thai's svar, men det var der da også i mit?

Jeg er forvirret? Hvorfor giver du point til den forkerte?

Pyt, det er ikke point men retfærdighed det drejer sig om.

Kommentar
Fra : Connie1976

Dato : 30-05-05 23:16

Hej Arne!
Det må du undskylde. Det er første gang jeg skriver herinde, så jeg har ikke helt styr på det endnu. Troede faktisk at man kunne give flere brugere point Jeg lover at jeg nok skal tildele dig nogle point en anden gang.