/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min d500 kan ikke oplades
Fra : tofle
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 30-05-05 14:30

Jeg har en samsung d500 der lige har været en tur til oplåsning, da den kom hjem har jeg ikke kunne oplade den. Har prøvet med ny lader og batteri, men den vil stadig ikke. Hvad kan jeg gøre? Udover at sende den til rep. r der noget jeg selv kan prøve?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:34

Du skal absolut IKKE lave noget selv hvis det er oplukkeren der har lavet en fejl.
Retur med den.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-05-05 14:35

Nej. Send den til rep. Hvis du selv begynder at skille den ad dækker garantien ikke længere.

Kommentar
Fra : tofle

Dato : 30-05-05 14:38

Oplukkeren siger det intet har med oplukningen at gøre??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 30-05-05 14:41

Hvis den virkede før og ikke virker nu, er der jo ingen diskussion - så kan det kun være ham eller evt. postvæsenet hvis den har været den vej.

Kommentar
Fra : tofle

Dato : 30-05-05 14:43

Ja den har været sendt med posten, men hvad kan der være raslet løs, eller andet? Det kan jo blive temlig svært at bevise.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:52

Det er da ikke svært - den virker jo ikke.......

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 22-01-06 19:35

Ja hvis du har interesse kan jeg tjekke den på næsten ingen og så siger jeg prisen til dig hvad den koster
Mobilvest

Godkendelse af svar
Fra : tofle

Dato : 23-01-06 18:39

Må hellere lukke denne gamle tråd Tak for svaret refi.