/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Kender du nogen som vil være sælger med ~
Fra : HenrikBo
Vist : 654 gange
200 point
Dato : 30-05-05 14:05

Hej - hvem kender nogen som gerne vil være Telesælger. Jeg har en god ven som leder efter 3 stk. men det er meget svært på de almindelige kanaler, Ofir, Af, etc.

Jobbet giver 18.000 fast + provision. Det er annoncer til seriøse blade for klubber, foreninger m.m. Altså man kontakter små og lidt større virksmheder, som har en interesse i disse blade. Man får god oplæring, det er søde mennesker der har firmaet som ligger i Kbh - så det er vist ikke helt ved siden af.

Hilsen Henrik

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 210 point
Dato : 30-05-05 14:21

jeg kunne godt have interesse i jobbet....

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-05-05 14:26

Jo.. det ku da ik være dårligt, at sidde og snakke i telefon hele dagen for 18k.. Nogen krav?

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 30-05-05 14:31

Er interesseret, men kunne godt tænke mig nogle flere oplysninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:37

Det lyder umiddelbart som en vittighed - men lad os da høre lidt mere.

Er der kød på har du med sikkerhed fundet 3 i løbet af 3 min.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-05-05 14:41

HEYY!!! jeg kom først

Nej...vil da gerne vide mere om det som det også fremgår af andres svar! Har faktisk job, men det er da ikke ringe at gå lidt op i løn jo :)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-05-05 14:42

JEG HAR INTET JOB EFTER SOMMERFERIEN! JEG BLIVER STUDENT OM EN HALV MÅNED, SÅ JEG HAR FRISKE MUSKLER OG HJERNE. TAG MIG!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:44

Slaver

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-05-05 14:45

hehehe.....

Jeg har stor erfaring i erhvervslivet efter at have været selvstændig 2 gange før og været butikschef med 12 ansatte ;-p
Er god til at sælge - har været brugtbilssælger TA DEN!

nej.... ved du hvad.... skriv hvis du lyster, måske vil jeg slet ikke hav ejobbet!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-05-05 14:46

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:48

Et eller andet siger mig dette bliver en smalltalk-tråd.
Jeg kan ikke forestille mig det skulle være svært at skaffe et par telefonsælger til DEN løn.

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 30-05-05 14:48

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:49

JuHu Henrik.

Lad os nu høre mere.........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:50

Og hvad betød det så

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 30-05-05 14:54

Hej - alle sammen.

Hej Rart at få så mange svar, så hurtigt

Ang krav - man skal være over 18, tale flydende dansk og ellers parat til at hoppe ud i det, villig til at gi den en skalle, det er jo klart at der skal sælges noget for at blive ved men at holde jobber, sådan er livet jo.

Men den der er interesseret kan sende mig en mail på Hbjensen@mail.tele.dk, men et telefonnummer - så vil man blive kontaktet idag.

VH Henrik

Kommentar
Fra : Gitte78

Dato : 30-05-05 14:56

Jeg kender en der gerne vil og som har erfaring fra flere steder i forvejen.
Skriv til mig på: gittegladper@hotmail.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 14:58

Hmmm.....

Hvis det er de eneste oplysninger om jobbet

Her stod jeg af

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 30-05-05 15:06

Flere oplysninger:

Jobbet består af annoncesalg, klubblade m.m, i kontortiden, man bliver lært op, virksomheden er i Kbh, godt miljø - ikke de det karlsmart salgsfims, indkøbshåndbøger osv. - man får yderligere provision oven i lønnen - ja jeg ved ikke hvad ellers du vil have - kan ikke give navnet på firmaet her - men du må som sagt maile til mig på Hbjensen@mail.tele.dk - så skal jeg sørge for at du kommer i kontakt men de rigtigte som du så kan tale med - lyder det ikke fair nok ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 15:09

Jo såmænd - men jeg bor ikke i kbh.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 16:37

Så er du vel flytbar refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 16:42

Nej

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 31-05-05 10:52

18000 kr. divideret med 148 timer er 121,62 kr. i timen før skat.
Mange andre job kan give mere.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 31-05-05 11:35

Hvad menes der med fast løn? Vil det sige at hvis man arbejder 60 timer om ugen så får man stadigvæk 18000 kr fast om måneden.
Er bare nysgerrig.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 31-05-05 11:48

Hej, Ja man kan da tjene mere på rengøring, uden tvivl.
Her er taler vi om alm. arbejdstid med mulighed for ekstra provision.
Men man skal være villig til at sidde med telefonen og kontakte, store og små firmaer. Altså være kanonfrisk til at tale med folk og kunne tage nogle afslag uden at gå helt ned med flaget og straks emigrere til austalien.