/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nogen der har erfaring med denne forstær~
Fra : upyoursmate
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 30-05-05 11:33

Gode som dårlige "minder"... Den er på tilbud i Aage Jensen.

Laneys MXD 120 stack

Guitar stack med masser af watt og rigeligt med indstillingsmuligheder, indbygget DSP digitaleffekt. 120 watt top med et 4x12" kabinet. Laney's MXD 120H har den samme glimrende forstærkerdel som i Laney's populære HCM forstærkere men er nu udvidet til også at inkludere en digital effekt processor, baseret på Laney's X-Factor DSP teknologi. Dette giver en helt ny dimension og gør forstærkeren til en "alt i en" forstærker som egner sig fremragende til hjemmebrug, garage, til studio eller scene. Sammen med Laney's HCM412A kabinet får du både et kraftfuldt og et nuanceret forstærkersetup som det kan være svært at finde mage til i denne prisklasse.

1 stk Laney MXD120H top forstærker
- 120 watt
- 2 kanaler
- 3 bånds eq på hver kanal
- Clean- og mastervolume
- Crunch factor
- Max switch for total maxed overdrive
- DSP digitaleffekter med reverb, delay, chorus, flanger, rotary, octaver , chorus + reverb, chorus + delay, flanger + delay og octaver + delay
- CD/Tape/MD/PC phono input

1 stk Laney HCM412A kabinet
- 4x12" Celestion enheder
- 200 watt

Pris: 10.980,00 4.495,00

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-05-05 11:48

Jeg kender intet til det, men min fornuft siger mig: Tag dog ned og prøv den.!!
Til den (nedsatte) pris er det da bare at teste den, og kan du lide hvad du høre... Tja, så kender du vel svaret. Og du ved vel også om den kan løse dine musikbehov!?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-05-05 12:02

Kun dig og dine ører kan fortælle om den er fed! Smag og behag er stygt forskellig. Personligt foretrække jeg mindre rørslæder, men alt det elektroniske tingeltangel lyder efterhånden så fedt, at det er sværere end svært at høre forskel.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 30-05-05 12:18

Det jeg mener er; om der er nogen der ved om det er en solid forstærker/kabinet, om den lyder godt (det har ikke nødvendigvis noget med indstillinger, guitar og hvem der håndterer den at gøre) og om det er noget der er værd at bruge sine penge på.

Som skrevet før efterlyser jeg erfaring med forstærkeren og ikke råd om at gå op og prøve den...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-05 15:03

Prisen er som vanligt en vild overgearet førpris. Har lige fundet sætte i de til under fire kg. Med andre ord et relativt billigt sæt. Det ser dog pænt og ordentlig ud. Men umiddelbart tror jeg ikke du ser netop de sæt, hos andre end hobby musikere. Men bevares, de har da et Marshall look-a'like.

..og ingen kan have nogle særlige erfaringer, med noget der ikke har været på markedet længe!

...jeg ville ikke eje den. Jeg er til rør, eller små nemme plasticdimser der kan alt.

...hvad vil du bruge min mening til, ifald vores opfattelse af fed lyd er forskelligt? Jeg holdt meget af min gamle Twin Reverb, men heavy'erne ved siden af svor til Marshall - den gamle 50W's top vel at mærke. De kunne ikke døje lyden af Fender. Senere havde jeg en Orange - også rør.

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 30-05-05 23:14

Tak for svaret 3773.