/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
havedam
Fra : 1133
Vist : 560 gange
200 point
Dato : 26-05-05 11:22

hej
er der nogle der ved om der findes slags støvsuger
der kan rense bunden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 11:38

http://www.vest-koi.dk/

Under damtilbehør har de noget de kalder en bundsuger, men jeg tror det er sådan en der skal monteres i dammen, og ikke en decideret støvsuger man kan bruge efter behov.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 26-05-05 11:46

Denne her kalder sig nordens største havedamcenter, så hvis det findes, skulle man tro det var her.

http://www.superkoi.dk/Produkter/produkt_komplet.asp

mvh dova

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 26-05-05 11:55

Der findes støvsugere til svimmingpools.

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 26-05-05 11:55

Tak for svaret dova.
du point
da du altid er så ihærdig med at hjælpe
jeg får ellers koi nyhedsmail af og til tænkte ikke lige på det
så nu er tråden lukket for når man har fået svar SÅ skal den lukkes
efter min mening

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-05-05 11:58

Jamen selv tak, og held og lykke med at finde støvsugerdimsen.

mvh dova