/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Jeg er stadig træt. . . ("LIGHT"-udgave~
Fra : ks9000
Vist : 544 gange
1 point
Dato : 26-09-02 13:48

I et spørgsmål antydede jeg, at ville "forære" mine point væk til en navngiven person. Dette gav en hæftig diskussion om point-givning.

Mine point er nu "væk", spørgsmålet er nu lukket og for at deltagerne ikke skal ofre dyre point for at se enden på snakken, har jeg lavet denne "light"-version.

Her er de sidste par indlæg - altså enden på visen:

Kommentar
Fra : ks9000 Dato : 25-09-02 16:23
Der har godt nok været gang i den, og jeg har fulgt diskussionen med meget stor interresse.
Selvom jeg lagde op til at Grethes skulle have point, så får du Rellom dem. Især fordi du med dine indlæg var med til at at højne kvalititen af Kandu.
Men I skal alle have tak for jeres indsats, den var go', selvom jeg ikke altid var enig med jer. Men det er jo også "tilladt" ikke at være det.
Nu ved jeg så ikke hvordan jeg skal gøre mine hoser grønne overfor Grethes - men jeg tror bestemt ikke, jeg vil gøre det på den aktuelle måde. *S*
Ha' en god dag.
Knud
PS
Og lad så være med at komme efter mig, fordi jeg så sent som for en time siden, har sendt et forslag til besvarelse et andet sted på Kandu. Man har vel lov til at ændre mening, ikke venner? (LOL)

1 Kommentar
Fra : Rellom Dato : 25-09-02 18:15
Hej Knud
Tak for komplimenten, men hvad mener du med, at jeg VAR med til at højne kvaliteten?
Jeg er her skam stadigvæk.
Nå ja, selv er du selvfølgelig holdt op.
Men det ændrer sig forhåbentlig.
KANDU er nemlig bare KRÆS.
Upopulær kan man jo altid blive, hvis man udtrykker sin oprigtige mening.
Men hva´ så!!!
Så´n er livet - i hvert fald menneskelivet.
De bedste hilsner
Rellom

1 Kommentar
Fra : ks9000 Dato : 25-09-02 18:43
- jeg skrev "var", fordi jeg anså mit spørgsmål/indlæg for afsluttet. Ikke fordi jeg tror, at du ikke er det fremover.
Hilsen Knud

Kommentar
Fra : summer

Dato : 26-09-02 14:15

Hvor mange gange tror du ikke jeg har skrevet til Kandu for at få en mere nuanceret måde at give point på. Det nuværende pointsystem er ikke meget bevendt. Hellere droppe det, end bevare det som nu. Man kan f.eks. ikke fordele point, man kan ikke lukke et spm. der ingen svar er kommet til, etc.
Min konklussion: Jeg blev lidt for hidsig over din og grethes pointgivning/modtagelse, som briani ledte mig på sporet af. Det har jeg fortrudt og vil gerne sige undskyld. Jeg synes stadig det var en åndsvag måde at bruge point på, men pyt, inde i mit "hovede" er Kandu's pointsystem droppet og jeg vil fremover kun deltage for fornøjelsens skyld.
Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-09-02 14:24

Hej Knud

Du har ikke fået min sidste kommentar med. Der skrev jeg flg.:

Okay, Knud, men mit afsluttende indlæg havde nu mere til formål at få DIG til at
fortsætte. Jeg sætter nemlig megen pris på din indsats. Ikke mindst nyder jeg, at
du er i stand til at udtrykke dig på et klart og velformuleret dansk.

At du i så henseende rager noget op over gennemsnittet, kan jeg forhåbentlig godt
tillade mig at mene uden dermed at fornærme andre brugere.

Citat slut. Men samtidig indrømmer jeg, at jeg har været lidt langsom i optrækket. For du skriver jo selv indirekte, at du har tænkt dig at fortsætte på kandu. Den fangede jeg ikke lige i første omgang.

De bedste hilsner
Rellom

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 1 point
Dato : 26-09-02 15:26

Hej summer

Jeg har aldrig deltaget på kandu for pointenes skyld, så jeg ved ikke, hvordan det fungerer.
Men det fungerer rigtig godt at deltage for fornøjelsens skyld.

Det tror jeg rent faktisk også, man får flere point af.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-09-02 21:34

SÅ rådede fornuften alligevel. Tillykke og velkommen i klubben *G*

Godkendelse af svar
Fra : ks9000

Dato : 01-01-06 10:22

Tak for svaret Rellom.