/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Tråløse telefoner
Fra : premol
Vist : 218 gange
50 point
Dato : 25-05-05 19:46

Jeg skal have købt to trådløse telefoner på samme basestation og den ene skal gerne være telefonsvarer også.
Er der nogle der har forslag til hvad jeg skal købe og hvad er prisen?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 25-05-05 20:04

De har i Føtex denne uge en med to telefoner, hvoraf der er telefonsvarer på hovedbasen. Lige umiddelbart vil jeg sige det er et udemærket tilbud til prisen. Mener det er en butler.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 26-05-05 08:16

hej
vi 4 stk topcom butler hvoraf de 3 går på samme basestation om der tf.svarer i ved jeg ikke
da jeg ikke går op i det men de virker fint