/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TI-83 Plus usb cable - Kan man selv lave~
Fra : bilfeldt
Vist : 599 gange
60 point
Dato : 24-05-05 17:40

Hey.

Jeg har en Texas Instruments (TI) 83 Plus, men jeg mangler et USB stik så jeg kan sætte den til computeren.

Jeg har kigget lidt på nettet, men de koster jo 250 kr.. Det er da meget..!

Kan man ikke lave et selv? Eller er der nogle der har et jeg kan købe lidt billigere eller noget andet man kan gøre

tak!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-05 20:08

Hvis du har serial port på din computer kan du få et kabel til 9.95 € her
http://www.ticable.de/index.php?id=2

Ellers må du bløde 19.95 € for en usb tilslutning! Men stadigvæk billigere end 250 kr.